Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

CDK

Forumguru
57.1 inderdaad
afhankelijk van je spacers kan ET 43 ook nog passen.
je weet zelf hoeveel ruimte er nog is tussen band en spatbordrand.
2 mm naar buiten of 1 naar binnen is optisch niet bepaald schokkend natuurlijk ;)
 

octavia-gek

Actief lid
De bovenstaande velgen zijn verkrijgbaar in ET 43 of 46. Standaard heeft de Superb 45 en ik heb er ook Spacers onder zitten ( voor 10 achter 12) kan ik nou nog breder gaan met 43? Of moet ik accepteren dat de velg iets naar binnen komt met 46
Hoe lager de ET waarde, hoe verder de velg naar buiten steekt
 

Tuulster

Forumguru
57.1 inderdaad
afhankelijk van je spacers kan ET 43 ook nog passen.
je weet zelf hoeveel ruimte er nog is tussen band en spatbordrand.
2 mm naar buiten of 1 naar binnen is optisch niet bepaald schokkend natuurlijk ;)
Klopt, Het gaat mij er meer om @Corné de Kluijver dat ik al flink lager in de ET waarde zit door de spacers. In hoeverre wordt het "link" als ik er weer 2mm afsnoep......
 

CDK

Forumguru
@Tuulster het wordt pas link als je denkt dat het niet meer past. Je weet zelf hoe het er nu uit ziet toch? Probeer anders wat detail foto's te maken en stuur die desnoods per pm of plaats ze gewoon hier. Waarschijnlijk gaat het gewoon passen hoor :jaja:
 

Tuulster

Forumguru
Aan de voorkant kan ik de 2 mm minder ET wel hebben maar achter niet, daar staat de velg nu strak op de wielkast.
Dus de velgen zouden een ET van 46 krijgen waardoor het wiel weer een millimetertje naar binnen gaan. :pardon:

upload_2017-2-5_17-47-38.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Juiste conclusie @Tuulster :jaja: persoonlijk zou ik (na je foto's gezien te hebben) ook voor de veilige ET 46 gaan. Zo zie je maar, als je er voor jezelf beeldvorming bij maakt en je gedachten er over laat gaan, je een goede afweging over kan maken :thumbsup:
 

octavia-gek

Actief lid
configuratie op 19 Inch ?
dat zijn de velgen op configuratie altijd lastig te zien, velg toont klein zo.
velgen in het echt zijn ze stuk mooier

deze zijn ook wel dik en net zo duur
AEZ Straight Dark

www.alcar.nl


AEZ-Straight-Dark.jpeg aez.jpg
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Die BBS SX'en zijn precies de velgen waar mijn draadje al een tijdje over gaat maar dan in Platinum Zilver en gepolijst. @B.Stuurder :jaja: ;)
Ffff teruglezen :D
Die XA heb ik laatst in het echt op een A4 gezien :nono: :pardon:

@octavia-gek configuratie is in 18 inch, het wordt ook 18 inch i.v.m. bandenregeling lease.
Straight dark...... :nono: :pardon:

Het gaan 99% zeker de NIU velgen worden. :jaja: :D

downloadfile-2.png

niu_ingolstadt.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
ie BBS SX'en zijn precies de velgen waar mijn draadje al een tijdje over gaat maar dan in Platinum Zilver en gepolijst. @B.Stuurder :jaja: ;)
Ffff teruglezen :D
Ah, ik had al zoiets in mijn achterhoofd, maar om ieder topic 26 pagina's of meer terug te lezen. :nono: Dit zijn de gepolijste in de plaatjes. Toch mooi die BBS.

Niu? :pieker:
 
Bovenaan Onderaan