Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
BBS SX zijn niet zo duur hoor....... Ik heb een offerte liggen van 835,- voor een set!!:jaja: @octavia-gek

Probleem bij deze velgen is dat ze niet geproduceerd worden door BBS momenteel, ze te maken hebben met een tekort aan productie capaciteit omdat ze heel veel moeten produceren voor Porsche....
 

B.Stuurder

Forumguru
BBS SX zijn niet zo duur hoor....... Ik heb een offerte liggen van 835,- voor een set!!:jaja: @octavia-gek

Probleem bij deze velgen is dat ze niet geproduceerd worden door BBS momenteel, ze te maken hebben met een tekort aan productie capaciteit omdat ze heel veel moeten produceren voor Porsche....
Wat is het probleem daarbij dan? Of bedoel je dat ze niet verkrijgbaar zijn?
 

Tuulster

Forumguru
Exact! Ze kunnen niets vertellen rondom leververwachting.....
Ja, je kunt ze bestellen in Backorder (aanbetaling 30%) en dan maar afwachten :tegek: Niet dus!
 

B.Stuurder

Forumguru
Inderdaad een hele lage prijs. Ter vergelijk, mijn BBS kostten €2000 per set, wel niet direct bij BBS, maar het verschil is wel erg groot. Ik zou het meteen doen!
 

CDK

Forumguru
Inderdaad een hele lage prijs. Ter vergelijk, mijn BBS kostten €2000 per set, wel niet direct bij BBS, maar het verschil is wel erg groot. Ik zou het meteen doen!

Inclusief banden dan zeker? Want een doorsnee BBS velg kost toch zeker geen 500,- stuk?
 

Tuulster

Forumguru
En nog eentje! Deze is nog voordeliger......

Beste ,

Die is er inderdaad 8 x18 ET 44 5 x 112 en kosten de vier voor 799,- zonder banden .

Mv Gr

Hoogendoornvelgen.nl
 

Tuulster

Forumguru
DIT IS wel even 22 inch @B.Stuurder ;)

Winkelwagen
Zo eenvoudig is het bestellen of het aanvragen van een offerte bij Bandencentrum Jan Steverink.

blank.gif
blank.gif
blank.gif
blank.gif

> Artikelen > Adresgegevens > Betaalwijze > Bevestiging

Onderstaande artikelen bevinden zich in uw winkelwagen

Artikel Aantal Prijs Totaal
BBS SV AMT WSV015AM 8.5X19 5X112.00 ET47.0 Ø82.0
Satin Titanium

373,59 1.494,35

Set in 19 inch kost bijna 1500,-
 
Bovenaan Onderaan