Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

B.Stuurder

Forumguru
DIT IS wel even 22 inch @B.Stuurder ;)

Winkelwagen
Zo eenvoudig is het bestellen of het aanvragen van een offerte bij Bandencentrum Jan Steverink.

blank.gif
blank.gif
blank.gif
blank.gif

> Artikelen > Adresgegevens > Betaalwijze > Bevestiging

Onderstaande artikelen bevinden zich in uw winkelwagen

Artikel Aantal Prijs Totaal
BBS SV AMT WSV015AM 8.5X19 5X112.00 ET47.0 Ø82.0
Satin Titanium

373,59 1.494,35

Set in 19 inch kost bijna 1500,-

Ja klopt aardig dan, met winst voor de dealer, banden en de inruil van de originele velgen.
 

octavia-gek

Actief lid
De BBS SX in zwart kost daar in 18 inch voor een set:

Onderstaande artikelen bevinden zich in uw winkelwagen

Artikel Aantal Prijs Totaal
BBS SX CB WSX0202CB 8.0X18 5X112.00 ET44.0 Ø57.1
Crystal Black


181,16 724,65

Beste Tuulster jij praat over de SX leverbaar in zwart en zilver

maar op jouw foto die jij laat zien zijn de SX platinum en die zijn nog niet leverbaar
ik zit zelf in de banden en velgen handel en dit is het antwoord die ik krijg van BBS per mail en nu geef ik mijn inkoop prijs


Hallo Leen,

Betreft: 8.00J18 SX Platinum

Levertijd en prijs onbekend

Wel uit voorraad leverbaar de SX Silver en Black uitvoering €. 123.56 Netto.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie tegemoet,
Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüßen, With kind regards,

R v G | Sales
 
Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Beste Tuulster jij praat over de SX leverbaar in zwart en zilver

maar op jouw foto die jij laat zien zijn de SX platinum en die zijn nog niet leverbaar
ik zit zelf in de banden en velgen handel en dit is het antwoord die ik krijg van BBS per mail en nu geef ik mijn inkoop prijs


Hallo Leen,

Betreft: 8.00J18 SX Platinum

Levertijd en prijs onbekend

Wel uit voorraad leverbaar de SX Silver en Black uitvoering €. 123.56 Netto.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie tegemoet,
Met vriendelijke groet, Mit freundlichen Grüßen, With kind regards,

R v G | Sales

De aanvraag die ik van beide bedrijven heb gekregen ging echt specifiek over de SX in Platinum Diamant Gedreht zoals BBS dat noemt. Kreeg daarnaast ook te horen dat de velg nog niet leverbaar was en ze geen idee hadden wanneer hij zou binnenkomen . De afgegeven prijs is dus wel voor de juiste velg hoor. :jaja: ;)
 

octavia-gek

Actief lid
e aanvraag die ik van beide bedrijven heb gekregen ging echt specifiek over de SX in Platinum Diamant Gedreht zoals BBS dat noemt. Kreeg daarnaast ook te horen dat de velg nog niet leverbaar was en ze geen idee hadden wanneer hij zou binnenkomen . De afgegeven prijs is dus wel voor de juiste velg hoor. :jaja: ;)

http://www.oemplus.eu/en/bbs/22153-...latinum-silver-diamond-cut-4250454616227.html

http://www.oemplus.eu/en/579-bbs#/model-sx/diameter-18/pitch-5x112/color-platinum_silver_diamond_cut
 

Tuulster

Forumguru
Klopt! @octavia-gek die heb ik gezien.

Wanneer je de site op Engels en Euro zet dan kom je voor een set die bij mij past op 963,- maar er is nergens te vinden hoe lang het duurt voor ze binnen zijn en of ze op voorraad zijn. :arghh:
Hun voorwaarden zeggen dat ze direct leveren als producten leverbaar zijn....... :pieker:

Nogal een gok......:jaja:
 

Tuulster

Forumguru
:cry::mad: Ook deze velg is voorlopig niet leverbaar in de door mij gevraagde maat......

downloadfile-2-png.56491


Wel in ET 47... weer twee millimeter verder naar binnen en met een naafgat van 66,5. Dan moet ik dus met centreer ringen gaan werken om naar 57,1 te gaan :pieker:
 

Kempes

Forumguru
Hehe, foto van die A3 staat ook in mijn mapje met favorieten velgen..:bloos:

Ben benieuwd hoe ze onder een superb 3 staan we die staat als eventuele opvolger genoteerd voor mn o2 (maar duurt nog wel een paar jaar:laugh:)
 

CDK

Forumguru
Nee hoor maakt niets uit. Vrijwel alle aftermarket velgen worden in een vrij grote naafdiameter geproduceerd. Centreerringen kan je krijgen in nylon en aluminium. Nylon is veel goedkoper en volstaat ook perfect, zijn ook makkelijker te plaatsen en te verwijderen.
 

B.Stuurder

Forumguru
En als de velg in 8,5 J te krijgen is zal de ET47 ook geen probleem zijn, dan valt het wiel net binnen de kast.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tuulster

Forumguru
We blijven rommelen met de wielen....:D :jaja:

Van deze twee varianten weet ik zeker dat ze snel leverbaar zijn, Dus de keuze zal één van beide worden:

1. NIU Wheels Inglostadt Matt Antraciet 18x8j 5x112 met een van ET 47

downloadfile-2-png.56491


2. GMP Dedicated ATOM 8x18 5X112 Anthracite Gloss Polished met een ET van 45


ATOM_matt-antr-pol_(1)_500_500_s_c1.JPG


Overweging is als volgt:

Optie één:
+ lijkt net iets meer op de echte RS6 velg (en die is mooooooi)
+ Vorm van de velg vind ik wat strakker
- ET van 47 vind ik eigenlijk te veel, velg komt verder naar binnen dan nu met ET45 (lijkt weinig maar scheelt echt)

Optie twee:
+ ET van 45 is exact gelijk aan mijn huidige stand van de wielen met spacers
+ Velg is verkrijgbaar in glans grijs wat volgens mij mooier is dan mat grijs
- Wiel doet uiterlijk minder strak aan dan de NIU

:pardon::pieker::pardon::pieker::pardon::pieker: :jaja::D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan