Superb III Sportline

Tuner111

Forumguru
heel knap hoor :) zou hem zo ook bestellen :D die velgen
wub.gif

Tassin

Forumguru
Denk dat het iets voor volgende zomer wordt. In Duitsland staat hij al aangekondigd op de website.

carfreak24

Forumguru
Ah... dus het bestaat al..
Zat van de week even naar mn S3 te kijken (tijdens een koffiepauze langs de snelweg) en vroeg me af hoe het zou staan als alle chroomlijsten zwart zouden zijn... Speel met het idee om alle sierlijsten in het voorjaar (inlcusief de zomerwielen) met plastidip eens zwart te maken, kijken hoe dat staat.

MarsMars

Senior Member
Ah... dus het bestaat al..
Zat van de week even naar mn S3 te kijken (tijdens een koffiepauze langs de snelweg) en vroeg me af hoe het zou staan als alle chroomlijsten zwart zouden zijn... Speel met het idee om alle sierlijsten in het voorjaar (inlcusief de zomerwielen) met plastidip eens zwart te maken, kijken hoe dat staat.
Als je dan toch bezig bent: maak je Superb dan meteen uniek met color shifting plastidip:

maxresdefault.jpg

MrEdge_

Forumguru
Die Sportline is alleen al interessant vanwege de uitlaatsierstukken in de bumper. Welke designer heeft er bedacht dat een S3 wel zonder die dingen kan? :nono:

coreza01

Forumguru
Als iemand weet waar die apart te bestellen is dan hoor ik dat heel graag. Momenteel wordt hij volgens mij alleen op de L&K zo uitgeleverd. Die wil ik er ook wel onder laten zetten.

Bovenaan Onderaan