Superb III Sportline

coreza01

Forumguru
dan de 4x4, ik weet dat er eentje wel met uitlaatsierstukken wordt geleverd, maar pin me niet vast op welke :bloos:

Tassin

Forumguru
Idd, de 2.0 TSI (standaard DSG en 4x4). Van de TDI's heeft geen enkele de sierstukken.

Wat een forum, samen weten we alles. :thumbsup:

Van Hoften

Forumguru
Ik heb hetzelfde "probleem" als coreza01: ik heb een 1.8 tsi besteld in het wit met de supernova wielen en vond de uitlaatsierstukken van de genoemde uitvoering, die ook op de Sportline zijn te zien, erg mooi. Prijsopgaaf van de dealer gaf een beteuterd gezichtje: aan materiaal alleen al voor € 1.500 exclusief BTW. Het alternatief is gekozen, want kort na de aflevering in januari volgt een bezoek aan PM Performance die er voor een veel vriendelijker tarief een dubbele uitlaat onder gaat monteren. De uitlaatsierstukken zijn dan vrij te kiezen. Heb ik er dan toch een eigen "sausje" over kunnen gieten. Pfff, nog 3 weken wachten dat valt niet mee...

MrEdge_

Forumguru
Zeker mooi! Iets zegt me dat het af fabriek niet zo duur hoeft te zijn. Ik verwacht dat er ergens de komende week toch wel wat 2016 nieuws bekend zal worden gemaakt op de Skoda site.

MennoW

Forumguru
Bij Superskoda zijn de zwarte spiegelkappen namelijk maar €40 per set voor de octavia

Superb3 image.png
Octavia3
image.png

Tuulster

Forumguru
Als ik naar de foto's kijk, wil ik je niet teleurstellen @MennoW , maar de uiteinden van de kappen zijn bij de Octavia ronder en de strips met de knipperlichten zijn bij de Superb smaller.........
Volgens mij gaat dat niet passen......

Van Hoften

Forumguru
Helaas was bovenstaande post (dat de kosten 750 euro per demper en eindstuk) tevens hetgeen de dealer me kon vertellen. Dan wordt het al snel een dure grap. Gelukkig dat er voldoende alternatieven zijn.

thijskok

Senior Member
Heeft iemand enig idee welke velgen dat zijn onder de sportline. Ik kan nog twee vier weken mijn bestelling aanpassen en dat lijkt me wel de moeite waard. (mits ze 19 inch zijn anders hoef ik ze niet)

Van Hoften

Forumguru
Heeft iemand enig idee welke velgen dat zijn onder de sportline. Ik kan nog twee vier weken mijn bestelling aanpassen en dat lijkt me wel de moeite waard. (mits ze 19 inch zijn anders hoef ik ze niet)

@thijskok: het zijn 19 inch wielen, Supernova welke in zwart of antraciet zijn te leveren. Maar ik vermoed dat het eerste deel van het antwoord je keuze al beïnvloedt...

thijskok

Senior Member
Hmm die staan er voor mij niet bij als velgoptie. Ik denk dat ik de dealer maar even moet bellen.
Thanks voor de snelle reactie Van Hoften!!!

Van Hoften

Forumguru
Ze staan in het aparte optieboekje/ folder die kunt downloaden via de website van Skoda. Schrik overigens niet van de prijs, want die mag er zijn.

thijskok

Senior Member
Natuurlijk meteen gebeld. Helaas is er nog geen officieel bevestiging dat deze uitvoering in Nederland uit gaat komen. Daardoor zijn dus ook de velgen nog niet leverbaar. Men verwacht dat de auto pas in 2016 bevestigd gaat worden.

De Sportline schijnt in Oostenrijk al wel te bestellen te zijn. Mijn dealer gaat nu kijken of hij via via de velgen naar Nederland kan krijgen. Helaas zal het voorlopig nog geen optie zijn dus betalen wij nu de volle mep!!!

Stone

Actief lid
@thijskok hier bij ons in België zijn ze te bestellen als optie, 318,22 euro per velg zonder band. Ik vind ze persoonlijk ook een van de mooiste velgen. Kijk maar eens op shop.skoda.be.

Bovenaan Onderaan