Superb l in de spotlights...

chris3606

Nieuw lid
De Superb is nooit een groot succes geworden helaas maar nu er de aangepaste sport uitvoering eraan komt komt daar hopenlijk verandering in

Exciter

Administrator
Er is ook al een limousine van Skoda verschenen.
Deze is gemaakt door Thunderbolt , een Tsjechisch bedrijf, dat ook roadsters en trike's bouwt.

Zier er best leuk uit.

/forum/images/graemlins/confused.gifwaar moet je die in hemelsnaam parkeren /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member
/forum/images/graemlins/grin.gif

Lijkt me geen bochtenridder!

En voor hoeveel kilo's staal aan verstevigingsbalken zitten daarin?

Hetzer

Forumguru
Goejedag errug UHHHHHHHHH lang!!!!!!!!!!!!!!, Ik heb gelukkig al m'n rijbewijzen dus ik rij er zo mee weg : /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif

VEEJAY

Forumguru
In de showroom liep mijn GF meteen naar de Superb en bleef daar staan :-)

Qua indeling is de Octi toch handiger (kofferruimte en toegang). Ook de zijpanelen zijn minder praktisch. Verder natuurlijk het dieselaanbod wat niet echt actueel meer is.

Verder topauto waar je tenminste wel sierlijsten rond de ramen kunt hebben!

Als er een nieuwe Suberb net zoals de Octi dan had ik het zeker overwogen.

ToolkiT

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
De Superb vind ik inderdaad een mooie auto. Ik heb wel even staan twijfelen maar uiteindelijk is het toch de Octavia Combi geworden vanwege de kofferruimte. In de lease was het verschil voor mij zeer gering, maar dat hangt natuurlijk sterk af van het type dat je hebt.

De goedkoopste Superb is altijd nog aanzienlijk goedkoper dan een complete Octavia Combi.

[/ QUOTE ]
Ik zit met het zelfde dilemma... ik zoek eigenlijk een diesel station wagon, maar de superb is wel een heel mooie wagen voor een goede prijs..

Eigenlijk wilde ik de Saab 9-5 Diesel station maar die maken ze niet meer dus zou ik tot november moeten wachten..

Vreemd genoeg is een 9-5 diesel station of een superb diesel goedkoper in de lease dan bv een Ford focus diesel station of een laguna station etc..
Wel raar want je krijgt veel meer wagen voor je geld.....

ToolkiT

Nieuw lid
/forum/images/graemlins/confused.gifwaar moet je die in hemelsnaam parkeren /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]
Nergens, je laat je chauffeur er gewoon rondjes mee rijden /forum/images/graemlins/wink.gif

ToolkiT

Nieuw lid
Hé, Toolkit: Reading, Berkshire? Al eens ge&amp;#239;nformeerd op Briskoda.net?

[/ QUOTE ]
Nee, zal eens kijken /forum/images/graemlins/smile.gif

Logic

Actief lid
Kan ik hem ook als combi bestellen, dan cancel ik mijn octavia meteen.
Alleen gaat hij dan misschien ietsje over mijn leasebudget heen.

Heb je ook de Octavia en Fabia versie gezien hiervan, is nl errug mooi! Zou goed zijn als deze ook hier in het programma opgenomen worden!

Hetzer

Forumguru
Ben bang van niet ik had ook al een Fabia Edition 100 gespot ( zie Fabia topics )maar daar weet de dealer ook niets van
jammer!

Berry

Senior Member
Ik denk wel dat hij naar Nederland komt want het is een jubileum uitvoering en al in diverse landen verkrijgbaar (kijk maar op Google)

Bijlagen

• 6489-Skoda 100 serie.jpg
    6489-Skoda 100 serie.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 47
Bovenaan Onderaan