Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goejedag errug UHHHHHHHHH lang!!!!!!!!!!!!!!, Ik heb gelukkig al m'n rijbewijzen dus ik rij er zo mee weg : /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
In de showroom liep mijn GF meteen naar de Superb en bleef daar staan :-)
Qua indeling is de Octi toch handiger (kofferruimte en toegang). Ook de zijpanelen zijn minder praktisch. Verder natuurlijk het dieselaanbod wat niet echt actueel meer is.
Verder topauto waar je tenminste wel sierlijsten rond de ramen kunt hebben!
Als er een nieuwe Suberb net zoals de Octi dan had ik het zeker overwogen.
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
De Superb vind ik inderdaad een mooie auto. Ik heb wel even staan twijfelen maar uiteindelijk is het toch de Octavia Combi geworden vanwege de kofferruimte. In de lease was het verschil voor mij zeer gering, maar dat hangt natuurlijk sterk af van het type dat je hebt.
De goedkoopste Superb is altijd nog aanzienlijk goedkoper dan een complete Octavia Combi.
[/ QUOTE ]
Ik zit met het zelfde dilemma... ik zoek eigenlijk een diesel station wagon, maar de superb is wel een heel mooie wagen voor een goede prijs..
Eigenlijk wilde ik de Saab 9-5 Diesel station maar die maken ze niet meer dus zou ik tot november moeten wachten..
Vreemd genoeg is een 9-5 diesel station of een superb diesel goedkoper in de lease dan bv een Ford focus diesel station of een laguna station etc..
Wel raar want je krijgt veel meer wagen voor je geld.....
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
/forum/images/graemlins/confused.gifwaar moet je die in hemelsnaam parkeren /forum/images/graemlins/confused.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
[/ QUOTE ]
Nergens, je laat je chauffeur er gewoon rondjes mee rijden /forum/images/graemlins/wink.gif
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.