Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je in griekenland bent... daar rijden veel octavia hb's als taxi. Overigens zie je in dat land geen stationswagons. Ik heb er met mijn laatste 2 vakanties (2 x 15 dgn) welgeteld 1 gezien!
In sommige landen kijk je niet zo naar beenruimte. Of je koopt de Octy1 en je hebt een Taxi, en dus inkomen, of je doet het niet, veel andre keuze is er niet, en dus heb je niets. Stuur je kinderen het grasveld in, kunnen ze grazen...
dat vroeg ik mij ook al af en wat ik ook veel interessanter vind hoeveel zij er daar van geinteresseerd in tuning ik heb sinds vrijdag 23-09 een superb die gechipt is ik woon aan de duitse grens en heb uiteraard op de duitse forums gekeken ben een knap setje velgen tegne gekomen 19 inch !!! lijkt me wel wat er zit nu 17 onder de auto vleigt naar de 210 km/h en is dan nog steeds heel stabiel verbluffend had hiervoor een 307 sw 2.0 hdi 136pk maar dit is sneller !
@fransz: probeer hier en daar eens een puntje, een komma en een hoofdletter te gebruiken. Dan is je post wat rustiger en makkelijker leesbaar. Of heb je jezelf soms gechipt? /forum/images/graemlins/grin.gif
ik heb met veel plezier deze site bekeken maar kan iemand mij vertellen of en zoja waar er meer te koop is behalve die van milotec en ms design voor mijn superb ?
een uitlaat systeem bv liefst enkel l+r
Ziet er wel netjes uit inderdaad.... is minder sjonnie dan een remus ja, maarre... ik zie wel alleen maar een uitlaat voor een Oktavia.... is dat de Duitse uitvoering van een Octavia? /forum/images/graemlins/grin.gif
Twee leden van het Xantiaforum, allebei rijders van een dikke V6, hebben samen (op een dag...) hun uitlaten op maat laten maken bij EPS. Ik geloof (understatement van de dag /forum/images/graemlins/wink.gif ) dat ze wel tevreden waren /forum/images/graemlins/smile.gif
Als je iets mooi's in het leven wil hebben dan moet je er iets voor over hebben dus even een snipperdag nemen en daarna lekker genieten of zoals we hier in België zeggen:
bedankt voor jullie reacties ben een poosje uit de luch geweest heb een nieuwe comp. en was het inlog verhaal kwijt
maar goed nu weet ik wat ik als opties heb ga inderdaad maar eens bijeps informeren.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.