Superb l in de spotlights...

Als je in griekenland bent... daar rijden veel octavia hb's als taxi. Overigens zie je in dat land geen stationswagons. Ik heb er met mijn laatste 2 vakanties (2 x 15 dgn) welgeteld 1 gezien!

Dutch4x4

Senior Member
Als dat nog de oude Octavia's zijn, snap ik er niks van.

Als er één auto niet geschikt is als taxi vanwege het gebrek aan beenruimte achter...

Exciter

Administrator
In sommige landen kijk je niet zo naar beenruimte. Of je koopt de Octy1 en je hebt een Taxi, en dus inkomen, of je doet het niet, veel andre keuze is er niet, en dus heb je niets. Stuur je kinderen het grasveld in, kunnen ze grazen...

Hetzer

Forumguru
ja hoor hij is nu te bestellen , maar wees er snel bij want er komen maar 10 superb eidition 100's naar Nederland

dat vroeg ik mij ook al af en wat ik ook veel interessanter vind hoeveel zij er daar van geinteresseerd in tuning ik heb sinds vrijdag 23-09 een superb die gechipt is ik woon aan de duitse grens en heb uiteraard op de duitse forums gekeken ben een knap setje velgen tegne gekomen 19 inch !!! lijkt me wel wat er zit nu 17 onder de auto vleigt naar de 210 km/h en is dan nog steeds heel stabiel verbluffend had hiervoor een 307 sw 2.0 hdi 136pk maar dit is sneller !

gr

fransz

Logic

Actief lid
@fransz: probeer hier en daar eens een puntje, een komma en een hoofdletter te gebruiken. Dan is je post wat rustiger en makkelijker leesbaar. Of heb je jezelf soms gechipt? /forum/images/graemlins/grin.gif

ik heb met veel plezier deze site bekeken maar kan iemand mij vertellen of en zoja waar er meer te koop is behalve die van milotec en ms design voor mijn superb ?
een uitlaat systeem bv liefst enkel l+r

Octaviarijder

Actief lid
Ik denk dat je dan bij echte uitlaatexperts moet gaan kijken. 2 bekenden zijn Laser en Remus, maar er zullen er zeker meer zijn.

Wiseguy

Actief lid
Ziet er wel netjes uit inderdaad.... is minder sjonnie dan een remus ja, maarre... ik zie wel alleen maar een uitlaat voor een Oktavia.... is dat de Duitse uitvoering van een Octavia? /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member
EPS is inderdaad super. Helemaal op maat, je kunt net zo veel proberen totdat de sound helemaal naar jouw smaak is.

Maar het is zo'n end weg...

Gaat het trouwens alleen om een andere demper of moet het hele uitlaattraject worden vervangen, van spruitstuk tot einddemper?

higgy

Forumguru
Twee leden van het Xantiaforum, allebei rijders van een dikke V6, hebben samen (op een dag...) hun uitlaten op maat laten maken bij EPS. Ik geloof (understatement van de dag /forum/images/graemlins/wink.gif ) dat ze wel tevreden waren /forum/images/graemlins/smile.gif

rickske

Actief lid
Als je iets mooi's in het leven wil hebben dan moet je er iets voor over hebben dus even een snipperdag nemen en daarna lekker genieten of zoals we hier in België zeggen:

Wie mooi wil zijn moet maar eerst lijden.

bedankt voor jullie reacties ben een poosje uit de luch geweest heb een nieuwe comp. en was het inlog verhaal kwijt
maar goed nu weet ik wat ik als opties heb ga inderdaad maar eens bijeps informeren.

Bovenaan Onderaan