Superb l in de spotlights...

Marcel_D

Nieuw lid
Ik ben net nieuw hier. Heb in 2003 al SuperB gereden en ga dat nu waarschijnlijk weer doen!

sksb00_422c092d1a76e.jpg

sksb02_422c092d32eb8.jpg

sksb04_422c092d68975.jpg

sksb20_422c092d967e9.jpg

sksb40_422c092db6b69.jpg

Ziet er mooi uit, eigenlijk heeft t' ie een mooiere gril dan de Passat vind ik. Wel jammer dat de de achterlichten niet ook voorzien hebben van de 'omgekeerde c-tjes' zoals bij de Octavia II

Ik vind m wel mooi /forum/images/graemlins/smile.gif

Maarja.. Denk niet dat die ooit bij ons op de oprit komt /forum/images/graemlins/tongue.gif

Ben ik dan het eerste lid met een Superb(ak)?
Gebruikte Superb's zijn nog steeds prijzig maar beter betaalbaar als een A6 of een Passat met alle opties!
Ook rij je dan iets origineels.

higgy

Forumguru
Wijzigingen stellen me een beetje teleur.
Waarom inderdaad niet die achterlichten aangepakt?

ougie

Forumguru
Waarom de richtingaanwijzers op het zijscherm, en niet in de zijspiegels? Vind ik juist mooi en van deze tijd. En inderdaad de achterlichten hadden een duidelijkere vernieuwing mogen hebben. Verder is het een schitterende auto. /forum/images/graemlins/cool.gif

Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2006:

dacht ik ook al dat de eerste foto's in dit draadje niet de nieuwe superb waren!!! trouwens deze rode superb(zoal hij hier afgebeeld staat) staat reeds een paar maanden bij ons in de showroom!!! hij is wel wat opgefrist met wat meer chroom en wat kunststof voorwerpen die een beetje aangepast zijn,maar deze laatste foto's lijken wel net een verlengde Octi 2 /forum/images/graemlins/grin.gif

Hetzer

Forumguru
Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2006:

verlengde Octi-2 of niet, ik vind dit een hele dikke auto, neem alsjeblieft in productie

z.s.m /forum/images/graemlins/1761.gif

Erikje

Actief lid
Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2

klopt, de O2-bodywork is gewoon camouflage. Je kunt duidelijk zijn dat het bodywork verlengd is om te passen op het onderstel van de Superb.

Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2

en nu maar hopen dat hij zo vlug mogelijk in productie gaat!! maar ik vermoed dat hij een stuk meer gaat kosten!!!!

Bovenaan Onderaan