Superb l in de spotlights...

deusjevo

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
hier een paar foto's van de uitlaat en de spoilerset die op mijn verlanglijstje staan /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif

[/ QUOTE ]
Uhh, waar /forum/images/graemlins/icon_smile_question.gif

he is iets fout gegaan had een link geplaatst doe het nog een keer /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif /forum/images/graemlins/tongue.gif

foto\'s in galerie / tuning

heb een paar foto's geupload van de tudor een superb combi en een octiII allroad ben benieuwd wat jullie er van vinden

gr

/forum/images/graemlins/2133.gif

Bijlagen

• 21916-superb combi.jpg
    21916-superb combi.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 37
foto\'s in galerie / tuning

ben er per ongeluk achter wat ik fout deed probeer ze nu hier te plaatsen hoor de reacties wel

Bijlagen

• 21917-octavia 4x4.jpg
    21917-octavia 4x4.jpg
    27,8 KB · Weergaven: 40

DJNeO

Actief lid
Re: foto\'s in galerie / tuning

Ziet er leuk uit...
maar vind hem wel heeel erg lijken op de Volvo XC90 (ook verre van lelijke auto...:) )

Henny

Actief lid
Ziet er wel heel erg als een Audi uit zo van voor. Gelukkig kan dat nu wel, nu Audi gekozen heeft voor de zwaar misvormde neuzen (lijken wel vrachtwagens). Het chroom rond de onderste grille moet hier dan ook meteen weg!
Vraag me wel af of zoiets op de markt komt.

Fabia

† In Memoriam

Ben ik helemaal met je eens. Die zou ik heel graag willen hebben.

Zoef

Actief lid
zeker weer fout gegaan???
kzieniets...
by the way, wel mooi zo je auto. Mooi getint glas rondom en de juiste wielen in een goede maat!
/forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif

Zoef

Actief lid
Dit zou wel een leuke markt zijn voor Skoda. Mooie bak! Beter dan de onooglijke, spuuglelijke, monsterlijke Roomster. (mijn mening)

Zoef

Actief lid

ik vind hem ook wel wat hebben. Lijkt wel errug op een uitgerekte octavia zo... /forum/images/graemlins/crazy.gif

Zoef

Actief lid

Het antwoord op Hyundai en Kia volgens mij! Lijkt me een weg die ingeslagen zou moeten worden! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

dit is niet de mijne dit is degene waar ik mijn velgen van heb gekocht een duitser die hem verkoopt heeft erg veel superb tuning delen.zoals een amerikaans kofferdeksel en een complete H&amp;R verlagingsset chromen spiegelkappen en hij had dikke wielen..!!! die heb ik nu.
staat trouwens rechts onder in beeld dat het van het duitse forum afkomt.

Bovenaan Onderaan