Superb l in de spotlights...

ja maar het gaat toch om het idee er achter mijn meniong is dat als skoda een dergelijke auto bouwt,er zeker eenn markt is ik wil er wel een nl /forum/images/graemlins/baby012.gif /forum/images/graemlins/baby012.gif

het is een feit dat de meeste foto's bewerkt zijn maar dat geldt ook voor degene in de "echte" bladen,ook hier geldt het idee te peilen is toch geen slecht idee

Re: foto\'s in galerie / tuning

is bijna waar was deze week bij de hyundai dealer en heb de nieuwe santa fe bekeken is een erg mooie auto kan zeker wat design betrefd mee alleen de afwerking is erg plastic jammer
gezien de kilometers die mijn vrouw prive rijd met de auto ,zo'n 50.000 km per jaar is onze keus de laatste keer op de superb gevallen het is een comfortabele auto waarvan de afschrijving vergelijkbaar is met die van de passat.
2007 moet er weer iets nieuws komen en we zijn aan het twijfelen mijn vrouw wil meer vermogen zodat ze harder kan rijden..jajaja ..ze bestaan deze vrouwen.de 2.8tdi is dus een optie die heeft in gechipte vorm zo rond de 190pk en een top van 240km/h

ik zelf rijd wel eens hard maar aangezien ik de kilometrs met de sub in nederland maak meestal maar 130km/h /forum/images/graemlins/1761.gif

voormij is comfort een hot item ik ben 189 lang en weeg 140 kg ben fors gebouwd en heb dus een groooote auto nodig

is bijna waar was deze week bij de hyundai dealer en heb de nieuwe santa fe bekeken is een erg mooie auto kan zeker wat design betrefd mee alleen de afwerking is erg plastic jammer
gezien de kilometers die mijn vrouw prive rijd met de auto ,zo'n 50.000 km per jaar is onze keus de laatste keer op de superb gevallen het is een comfortabele auto waarvan de afschrijving vergelijkbaar is met die van de passat.
2007 moet er weer iets nieuws komen en we zijn aan het twijfelen mijn vrouw wil meer vermogen zodat ze harder kan rijden..jajaja ..ze bestaan deze vrouwen.

de 2.8tdi is dus een optie die heeft in gechipte vorm zo rond de 190pk en een top van 240km/h

ik zelf rijd wel eens hard maar aangezien ik de kilometrs met de sub in nederland maak meestal maar 130km/h /forum/images/graemlins/1761.gif

voormij is comfort een hot item ik ben 189 lang en weeg 140 kg ben fors gebouwd en heb dus een groooote auto nodig

ben dus op zoek naar een vervanger van de mijne

is er misschien iets bekent over de plaatsing van de audi motor de 3.0TDI in de superb

zou toch top zijn

de wens is de moeder van de gedachte......!!!!!!

/forum/images/graemlins/blush.gif

Er is in NL een 2.5 V6 TDI te koop:

Skoda Superb 2.5 V6 TDI 163pk Comfort D 4 H6 € 41.130
Skoda Superb 2.5 V6 TDI 163pk Comfort D 4 A5 € 43.530
Skoda Superb 2.5 V6 TDI 163pk Elegance D 4 H6 € 45.490
Skoda Superb 2.5 V6 TDI 163pk Elegance D 4 A5 € 47.890

Zoef

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/ot.gif idd fors gebouwd. /forum/images/graemlins/koffie.gif

Zoef

Actief lid
is niet zo zeer een kwestie van willen (ik wil hem ook wel), maar meer van kunnen betalen /forum/images/graemlins/407.gif
Daar schort het bij mij nog aan... /forum/images/graemlins/crazy.gif

Zoef

Actief lid
kan wel zo zijn dat het van het duitse forum afkomt, maar ik weet natuurlijk niet of je daar soms ook lid bent en of je daar wellicht een andere inlognaam hebt.. /forum/images/graemlins/1761.gif

klopt even niet aan gedacht de auto op de foto heeft me wel doen besluiten er een te kopen en hem ongeveer als deze te tunen.ik vind het zoals deze er uit ziet mooi niet te maar toch apart is natuurlijk persoonlijk.
maar ik denk dat de meesten er zo over denken ik vind dat je een superb niet esxtreem kunt verbouwen past niet bij de auto

op ed duitsen site staat een lid [met foto]

die er allerlei onzin heeft aan gezet ik vind het net een kermis bak.....maar ja dat is persoonlijk

ik ben ook geen groot verdiener verdien goed ,maar klaag ook elke maand dat de maand nog twee weken heeft terwijl ik er al door zit ..... /forum/images/graemlins/471.gif

ik heb ooit een nieuwe auto gekocht toen hij net uit was de 307sw 2.0hdi met full options[had alleen geen spatlappen besteld]

had ik beter wel kunnen doen dat was dan waarschijnlijk de enige optie geweest die het langer als een maand had vol gehouden....

voor mij in principe geen nieuwe auto meer dan liever een jonge demo of gewoon tweedehands.

mijn superb was ook een jaar oud toen ik hem kocht,heb hem bij marsman in deventer gekocht.

en heb er nog geen moment spijt van ,het is voor de rest van het forum misschien niet te begrijpen hoe fijn het is gewoon in je auto te stappen s'morgens,en de sleutel om te draaien zonder dat er een heel circus aan storingen de revu passeert...

dan liever een wat "spartaanser uitgevoerde "auto waarvan alles werkt.!

ik had destijds de keus uit deze gebruikte superb en een nieuwe octi II maar durfde het niet aan "een nieuwe" te kopen.

ben er nu trouwens van overtuigd dat skoda voor kwaliteit staat en vind de nieuwe octi nog steeds erg mooi.

heb laatst een grote beurt laten doen in duitsland is 200 euro goedkoper dan in nederland en voor dat geld was ook de remvloeistof vervangen ,en ik heb twee jaar mobiliteitsgaraantie op de koop toe gekregen!!!!

dat noem ik nog eens concurerend......

heb dus eigenlijk een verlengde garantie

wat ik ook te horen kreeg is dat de nederlandse onderhouds interval puur een omzet strategie is !!!!

in duitsland moet de 1.9 tdi bij 60.000km een grote beurt hebben in nederland was ik bij 30.000 en daarna bij 50.000 weer aan de beurt !!!

de monteur zei dat zij duurde olie toepassen waardoor je er langer mee kunt rijden.

tel daar de het verschil op dat je niet 1 maar 2 keer mag komen plus het prijs verschil.....

Laus

Actief lid
nog iets meer neus van de O2 en dan alles nog net wat scherper trekken en je hebt een hele mooie cabria getekend. Zou een leuke kandidaat zijn over eem jaar of 3 als volgende leaseauto.

Matra_Murena

Actief lid
Je moet maar net van extreme spoilers houden... Mijn tweede wagen is een schitterende Matra en die is zo goed als origineel. (uit 1983) maar ziet er nog steeds strak, snel en stoer uit. Ik denk dat bijna elke aanpassing hieraan hem verne*kt. Kleine dingetkjes kunnen nog wel uiteraard, maar een goede styling afdeling van een concern kunnen betere dingen verzinnen dan een "petje-sletje-kadetje".

Zoef

Actief lid
Ik heb hem ook bij Marsman gekocht. Ik heb een tijdje geleden nog een review geschreven in dit forum, maar niemand heft/had daar op gereageerd. Mij kennen ze in ieder geval wel daar...
gr.
Sandor

Bovenaan Onderaan