Superb l in de spotlights...

Zoef

Actief lid
Re: foto\'s in galerie / tuning

nee hoor helemaal niets fout gezegd,.. Maar het was verteld met een /forum/images/graemlins/smirk.gif dusssss.

arnold

Nieuw lid
Op ebay kan je kits vinden waarmee je de binnenkant van de auto kan opleuken, bv met alu of een hout look rond de uitblaas roosters en midden console. Nu vind ik die alu look best mooi en mijn vrouw ookm, maar heeft iemand daar ervaring mee?? zijn die setjes wat ?? de prijs is 49 euro , en hoe makkelijk is dat spul te plaatsen /forum/images/graemlins/489.gif

Bijlagen

• 23775-dc_1_b.jpg
    23775-dc_1_b.jpg
    19,1 KB · Weergaven: 31

higgy

Forumguru
Had vanmorgen het genoegen op de N279 een hele tijd voor een fraaie Superb met Xenon te rijden, en heb (jaja, ik keek ook voor me) ook de gelegenheid te baat genomen de neus van de Superb in mijn spiegeltje eens goed te bekijken. Ten slotte zou ik hierna best een Superb willen rijden.
Die neus behoeft m.i. echt zo'n zelfde opfrissing als de O2 heeft gehad tov de O1. Met de O1 was niet veel mis totdat je de O2 ernaast zag...als ze de Superb nou eens diezelfde stoere en tegelijk voorname neus gaven als de O2?

Mau

Lid
Ik ben ook zeer beniewud naar een evt opvolger. Heb nog niets gelezen over een opvolger.
Omdat de Suberb flink breder is, zal dat em zeker goed staan.. goed idee!

arnold

Nieuw lid
Wie heeft ervaring met het achteraf plaatsen van een stel xenon lampen met voorschakel app in een suberb?? heb zo een setje aangeschaft en wil ze er over 2 weken gaan inbouwen. Het gaat om een suberb uit 2003 deze wordt over 14 dagen geleverd door s-point /forum/images/graemlins/yeah.gif is het makkelijk of moet juist de hele koplamp er eerst uit ??

Octaviarijder

Actief lid
Ik vind dat de Superb hard toe is aan een opvolger, hij is tenslotte gebaseerd op een auto die inmiddels al een jaar of 8 oud is. Daarnaast zijn alle concurenten inmiddels ook vervangen.

higgy

Forumguru
Maar ja, wil mama VAG dat?
De O2 concurreert al hevig in eigen huis, is er behoefte aan een Skoda die Passats wegsnoept, en wellicht A4's?

Ja, bij ONS wel /forum/images/graemlins/smile.gif maar ben bang dat VAG daar anders over denkt...

Fabia

† In Memoriam
Ik las vanochtend in de Telegraaf nog een leuk bericht over taxi's. Er stond in dat men tegenwoordig minder gebruik maakt van een Mercedes E klasse, deels vanwege de prijs en deels vanwege de terug lopende kwaliteit. En dat men vaker naar andere merken kijkt en daarbij was dus de Skoda Superb erg in opkomst. De kwaliteit, betrouwbaarheid en de ruimte achterin werden geprezen. Toch erg leuk om te lezen dat een Skoda beter is dan een Mercedes. Wie had dat ooit gedacht???????? /forum/images/graemlins/yeah.gif

DJNeO

Actief lid
GO skoda GO skoda /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Mau

Lid
haha!
De Octavia is ook al erg in trek voor taxi's.. Zo komen ze er nu pas achter dat ze jarenlang veel te veel hebben betaald!

Van het weekend op vliegveld Zaventem te Brussel nog staan te verwonderen dat daar zoveel Ocatavia's (nieuwe model) als Taxi rondrijden!!

Bovenaan Onderaan