Superb l in de spotlights...

blackczech

Actief lid
Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2

Dat hij meer zou kunnen kosten als de huidige ,daar twijfel ik toch aan hoor !De Superb is al een wagen die concurentieel prijselijk is !! Waarom dan duurder maken??

/forum/images/graemlins/uitlachen.gif

Fabia

† In Memoriam
Re: En hier dan echt foto\'s van de nieuwe SuperB 2

En nog een stationuitvoering erbij!!!

Marcel_D

Nieuw lid
Gaat er wel steeds beter uitzien is mijn mening!!!!!

superb2.jpg

Hetzer

Forumguru
niet echt hoor er zijn al 2 draadjes met deze foto! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

superbdriver

Nieuw lid
Hallo, ik ben hier voor het eerst op dit forum, en ben de gelukkige eigenaar van een superb.
alleen, ik wil graag een leuke tekening die ik op het internet gevonden heb, hierbij plaatsen, maar het lukt me niet!
wat doe ik verkeerd?
het is 954kb groot.

/forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/407.gif /forum/images/graemlins/407.gif

groetjes,

henk

Henny

Actief lid
Mooie nickname! /forum/images/graemlins/smile.gif

Bij de faq's staat dit:

Hoe kan ik een afbeelding aan berichten toevoegen?

Om een afbeelding in jouw bericht of handtekening toe te voegen, moet die afbeelding al ergens op een webserver aanwezig zijn. Dit zou bijvoorbeeld een afbeelding op jouw persoonlijke Homepage kunnen zijn. Om een afbeelding aan een bericht toe te voegen kun je volgende 'tags' gebruiken:
[image]http://www.jouwpagina.nl/afbeelding.gif[/image]
Stel voor, jouw afbeelding heet plaatje.gif en staat op jouw webserver http://www.mijnserver.nl/afbeeldingen. In dat geval is de juiste opmaak:
[image]http://www.mijnserver.nl/afbeeldingen/plaatje.gif[/image]
Hetzelfde kun je ook in je handtekening doen. Klik op Mijn profiel. Ga naar 'Persoonlijke informatie, email, wachtwoord, enz.' en klik op bewerken. Zoek het veld 'Handtekening' en voer daar m.b.v. bovenstaande uitleg jouw afbeelding in.
Noot: Maak afbeeldingen zo klein mogelijk en in ieder geval kleiner dan 35 kB. Grote afbeeldingen maken het board traag!

Zal dus een beetje te groot zijn...
Misschien ook iets voor bij het hoofdstukje "Off topic" ?

superbdriver

Nieuw lid
ok, Bedankt!
hier kan ik wat mee, ik zal het eens gaan proberen.
(en zal het de volgende keer via "speelplaats" proberen)

groetjes,

henk

superbdriver

Nieuw lid
euh, ben ik dan de derde /forum/images/graemlins/530.gif?
gewoon een prive superb, geen lease, wel,,,, ex lease 2002
een comfort uitvoering. deze auto,s beginnen nu een beetje betaalbaar te worden.

grrrrrtz henk

he hallo soms krijg ik het gevoel ik ben de laatste der mohikanen dat ik in een superb rijd heb er 18 inch rs6 velgen voor gekocht met super vette 245 35 dunlop sp banden laat ze nu spuiten hadden stoeprand schade en heb op het duitse forum een verlagings setje gezien 55mm ziet er straks wel strak uit denk ik.

gr

een zeer tevreden superb rijder!!!!! /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Bijlagen

• 21775-galerie_onfly.php.jpg
    21775-galerie_onfly.php.jpg
    56,8 KB · Weergaven: 70
he ben ik weer heb zojuist een bod uit gebracht op nog veel wredere 20 inch velgen waren bedoeld voor een audi tt mar passen er niet onder ziet er net zo uit als de vlegen op de foto van exiter de duitse autobahn racer. dat is nl een lid van het duitse forum de velgen zijn oz futura in 20 inch

wie weet

ja staat toch geweldig zie foto duits exemplaar of ben ik .....
heb er ook koplamp randjes op gezet ziet er chique uit vind ik
heb hem laten chippen door abt en wil er nu een ms design setje rondom op hebben koop de meeste zaken via ebay duitsland scheelt vreselijk veel geld en heb een duitsen vrouw dus ook schoonmoeder kan ik mooi alles naartoe laten sturen.

DJNeO

Actief lid
zooooo de knetter heey...... /forum/images/graemlins/shocked.gif

Kan ik effe pinne??? /forum/images/graemlins/grin.gif

hier een paar foto's van de uitlaat en de spoilerset die op mijn verlanglijstje staan /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif /forum/images/graemlins/24.gif

Bovenaan Onderaan