Ja, dat kan ik me voorstellen. Als je zo'n beul van een motor met respect behandelt dan gaat het nooit stuk heb ik het idee.
Nee, helaas heb ik géén auto meer.... en dat heb ik vanavond ook geweten. Even met de motor naar huis rijden in de stortregen. Beslagen vizier, pak nat, wegen spekglad (tijdje droog+stoffig+troep+regen).... Nee, dan is een auto praktischer.
Nog een tijdje, dan heb ik wel een Nieuw Zeelandse en Australische auto
Heb 't filmpje bekeken. Wat heeft het met 'klokje rond' te maken? Dat betekent toch dat je teller opnieuw bij 0 is?
Ja, dat was ik
Ik vertrek 25 augustus aanstaande om 14:00 vanaf Schiphol naar Hongkong met een 747-400 van Cathay Pacific, als het goed is.
Ach dat mijn pak nat wordt is niet zo erg, alleen de telefoon van 650 euro erin, portemonnee, bril, papieren... dat heb ik liever niet nat. En die weg, ik pak liever een bochtje in plaats van er een te glijden.
De Skoda heeft 177.000 kilometer gedraaid. Dat is voor Autoweek voldoende reden om eens te gaan kijken hoe de techniek ervoor staat.
Dit is de rubriek "klokje rond". Altijd te lezen in het boekje ook.
Enne, ja het klokje is een keer rond geweest, 0 naar 100.000 km.
@ Edk, hoe komt dit hier? Ik zit nog te denken over die papieren ja
Veel auto's vroeger gingen maar tot 99.999 kilometer. Ik denk dat het daar vandaan komt!