Als ex Bora rijder kan ik je vertellen dat die net zo groot is als een O3 of een golf 6 variant(kennis van mij).
Ik erger me altijd dood als ik in die golf of bora mensen achterin moest meenemen. Alleen al om de been ruimte en de ruimere keus in opties zou ik al naar een superb kijken.
Klopt in een Golf 7 variant(die al groter is dan een normale golf) kan ik niet zo ruim achter mezelf zitten als in de O3 met mijn 1.83. Luxe keuzes.Haha idd @peterhuppertz .
Het verschil tussen de O3 en de Golf 7 vind ik al opmerkelijk te noemen. Ik heb veel meer ruimte op de achterbank.
De achterbak is gevoelsmatig iets groter maar dat heb ik nooit getest.
TOP, EnjoyHaha, ik heb mezelf ook al overtuigd hoor. De auto staat al op de oprit
Zie ik daar nou een taxibordje achter op het dak?Bekijk bijlage 67947
Een superb 2 FL met (voor mij ) leuke opties zoals de gewenste elektr stoelen met geheugen functie en xenon. Als bonus zit er (file) parkeerhulp op. Binnenkort maar eens testen hoe dat werkt
Eens, ruimte zat. Golf/Bora niet te vergelijken.Mijn O3 combi heeft zeeën van ruimte. Mijn kinderen verzuipen bijna achterin. Persoonlijk zie ik het nut niet van de enorme ruimte achterin bij een Superb. Tenzij je vaak volwassen achterin hebt, maar zelfs die passen bij mij prima achterin. Heb vaak volwassenen achterin van ca. 1.85m en die hebben dan nog 10cm of meer over. Ik zelf ben 1.82.
Elektrische stoelen heeft een O3 toch wel? Xenon zit op elke business uitvoering dacht ik.
Het is dat ik nu een totaal andere auto heb besteld, maar als ik nu weer zou moeten kiezen tussen deze twee zal ik toch weer een Octavia nemen.. maar dat blijft een persoonlijke keuze.. kan me voorstellen dat de Superb rijders exact hetzelfde zullen zeggen