CDK
Forumguru
Ben benieuwd @Racebluetje, sleur mij er maar even bij morgen
Het blijkt volgens de ADAC test van de Fabia 3 Combi dat er onder sommige type's (o.a. de diesel uitvoeringen) een bodemplaat (onder de motor) aanwezig is. Onder de Nederlandse 1.2. TSi niet, zo heb ik laatst kunnen constateren. Een dergelijke bodemplaat voor onder het motorcompartiment lijkt mij interessant: goed om motor en compartiment schoon te houden, en voorkomt luchtwervelingen (goed voor een betere luchtweerstand).
Niet echt een accessoire maar toch, @Joske en anderen; zou deze los te bestellen zijn, en wat zijn de kosten?
misschien kan je dan ook wat meer vertellen over welke "editie" je juist hebt?Maar hier staat een 1.2TSI voor de deur met bodemplaat
dat vraagt om een fotoDe hele onderkant is dicht. Het is een Style First Edition.
90pk versie dus.. misschien ligt het daar aan, dat een 110pk warmer kan worden..Het is een 1.2tsi 5bak.
Kun je het goed merken die pk's meer ??Nee, want ik en anderen die dit ook hebben, hebben geen gehele afdekking.
En ik heb inmiddels ook meer dan 110 pk
Vraag even zijn uitdraai anders?Kun je het goed merken die pk's meer ??
Kun je het goed merken die pk's meer ??
Kun je het goed merken die pk's meer ??
Ik vraag me meer af of het vermogen onderin eerder aanwezig is. Oftewel pakt de motor onderin beter op, rond de 1500 toeren?
Ik zal de mijne er ff bij zoeken, moment.........Hebben jullie een uitdraai, origineel tov gechipt?