Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

nisuthai

Forumguru
o3-keyc-spd.jpg
De mensen die als update de chrome kap op hun sleutel willen hebben kunnen deze nu ook bij SuperSkoda.com deze bestellen voor € 9,99 per stuk. exclusief verzendkosten. Het bestelnummer is O3-KEYC-SPD.

Laatst bewerkt:

Sand3r

Senior Member
Het blijkt volgens de ADAC test van de Fabia 3 Combi dat er onder sommige type's (o.a. de diesel uitvoeringen) een bodemplaat (onder de motor) aanwezig is. Onder de Nederlandse 1.2. TSi niet, zo heb ik laatst kunnen constateren. Een dergelijke bodemplaat voor onder het motorcompartiment lijkt mij interessant: goed om motor en compartiment schoon te houden, en voorkomt luchtwervelingen (goed voor een betere luchtweerstand).
Niet echt een accessoire maar toch, @Joske en anderen; zou deze los te bestellen zijn, en wat zijn de kosten?

Wellicht een oude post. Maar hier staat een 1.2TSI voor de deur met bodemplaat. Af-fabriek.

En misschien hoe groot die bodemplaat is , want ik heb er ook 1 inderdaad , maar dat is maar een klein stukje vooraan.
Bij me dealer laten informeren en het blijkt dat de 1.2 tsi inderdaad alleen een klein plaatje hebben . Dat andere stuk kan er niet onder ivm de warmte afvoer motor en de uitlaat die heel anders loopt als bij de diesel ..
Ik heb dus helaas ook pech , zal het hiermee moeten doen.

Ridley

Forumguru
Kan bevestigen dat je het echt goed merkt, geen GTI natuurlijk maar beduidend meer trekkracht. En dan was de afstelling nog niet helemaal juist toen ik vertrok.

Bovenaan Onderaan