Te verkrijgen accessoires - velgen - navigatiesysteem modeljaar 2016 Fabia III

rogitaro

Actief lid
Voor de echte Race Blue fanaten hier op het forum:
VS3002_0.png

http://www.keyart.de/artikel,schlue...esselcover-key-cover?pVariante=VS3002&pBild=0

Der Einser

Forumguru
Ik heb ook al een RS versie gezien met een rode streep en bandenmotief. Had hem bijna gekocht maar miss Einser vond het toch niets.

Hallo,
Ik zit zit te denken om dorpelbeschermers te nemen voor mijn fabia 3 edition race blue. Hebben al meerdere mensen dit gedaan? En wat is jullie ervaring? Zit te twijfelen rvs of de folie.....

CDK

Forumguru
@skoda2015, wij hebben ze van superskoda, zwart met alu inleg, momenteel daar 20% korting, moet eerlijk zeggen dat het meer voor de show is als dat het functioneel is hoor, folie is effectiever.

oke, vooral bij de kofferbak is het misschien wel handig dacht ik. ivm met boodschappen inpakken ofzo kunnen er wel krasjes ontstaan.

CDK

Forumguru
bij de kofferbak is het zeker wel praktisch ja, maar dat is geen dorpelbeschermer, maar een jumperbeschermer ;) deze heb ik vandaag toevallig ook besteld, dus nog geen ervaring mee.

Ik heb trouwens slotbouten laten plaatsen, overal zit er zo'n mooi grijs dopje op de bouten maar bij de slotbouten niet.
Zijn daar nog oplossingen voor?

CDK

Forumguru
er zijn zeker dopjes voor de slotbouten, dus even vragen bij je dealer of via google iets bemachtigen.

Ik zie nu op de website dat de Edition Combi modellen worden aangeboden met de sportieve velgen "Black Gloss", tijdens mijn bestellen was dit nog "Italia". Ogen ook stukje anders, ben benieuwd welke ik ga krijgen want mijn voorkeur gaat uit naar de "Italia"

Der Einser

Forumguru
Welke zijn dat dan "black gloss" ?

Mocht je echt interesse hebben in de Italia, neem dan even contact met mij op.
Heb een hagelnieuw setje liggen thuis in de Skoda beschermhoezen :jaja:
Uiteraard te koop :D

De eerste route is gewoon de vraag stellen aan de dealer voor mij :)

Zie bijlage voor het verschil.

Bijlagen

• Italia-Black Gloss.JPG
    Italia-Black Gloss.JPG
    62,1 KB · Weergaven: 78

Altos

Banned
Klopt niks van denk ik.
Dat is de savio of twist star in 17"
Ik denk dat ze het verkeerde plaatje geplakt hebben.
De linkse is wel 16 inch die @Der Einser te koop heeft.

Der Einser

Forumguru
Precies wat @Altos zegt.
Het rechterplaatje is 17" en als optie verkrijgbaar.
Als je ze wel krijgt ruil ik ze meteen met je voor de 16" Italia.
Deal?

Altos

Banned
Klopt, ze zijn niet echt sterk in naamvoering bij Skoda @PatrickK
De 17"variant heet eigenlijk Savio welke te bestellen is in hoogglans en mat zwart en volgens mij ook mat antraciet, maar bij de Edition heet deze ineens Twist Star en is de lak kleur antraciet hoogglans.
Op de nog komende Monte Carlo is het exact diezelfde velg maar dan geheel hoogglans zwart zonder zilveren accenten...ben benieuwd hoe die dan weer gaat heten.

Der Einser

Forumguru
Net als met de kleuren!
Ik had op de 1e order staan dat de kleur Metal Grey en op de uiteindelijke (m2016) was het Quartz Grey.

Bovenaan Onderaan