Telefoonhouder met laadsnoer weggewerkt?

dirkkroneman

Forumguru
Dat lijkt mij een provider-instelling. Mijn S2 kan dat volgens mij wel....
Nee, collega heeft dezelfde provider en een Nokia. Hij kan dit wel. Eerder op m'n iPhone kon dit wel. Als je dan aan het bellen was en er kwam een inkomende oproep dan hoorde je zachtjes op de achtergrond een piepje ;)

Gieliovd

Forumguru
On topic blijven he ;)

Ik ben van plan een QI lader te gaan kopen op zo'n Chinese site en die in de phone box te gaan inbouwen. Ik bedoel, gewoon erin leggen of eronder monteren. Dat lijkt me echt subliem.

Ik leg de telefoon altijd braaf in dat kastje en zou perfect zijn als hij opgeladen wordt!

Nadeel is natuurlijk altijd dat je niets kunt zien. Maar ja, telefoon bedienen in de auto is niet slim.

Ik heb alleen geen tijd om dit te doen. Iemand anders ook dit plan?

passatboy

Forumguru
vroeger had ik een iphone en toen had ik die xstand omgebouwd en die vestgeschroefd op de plaats waar de cradle origineel zat , dus daar waren schoefgaten en een gat voor de kabel voorzien

en toen ik de iphone moe was heb ik specifiek gezocht naar een goede gsm die een mooie tafel houder had en kwam uit op de sony experia p met metaal omhulsel
ik heb toen een beugel gemaakt en die tafel houder op die beugel bevestigd , stroom neemt ie rechtstreeks aan de zekeringskast in het dachboard , dus inpluggen = telefoon laden
en de telefoon ligt mooi plat ideaal als ik navigeer via telefoon , ik kan ook geluid streamen via bluethoot

de beugel ga ik nog perfectioneren zodat het gat helemaal weg is
dan heb je een idee wat je allemaal kan maken ,

kleine heino

Senior Member
Waren we (of ze) Maar zover met ontwikkelen dat alle functies van je smartphone op het grote scherm overgenomen kunnen worden.

Nu ja, dan maar weer zo'n Brodit beugel op het ventilatierooster voor mij. Het snoer wegwerken wordt weer een heel gedoe denk ik.

bonyuri

Actief lid
Waren we (of ze) Maar zover met ontwikkelen dat alle functies van je smartphone op het grote scherm overgenomen kunnen worden.

Nu ja, dan maar weer zo'n Brodit beugel op het ventilatierooster voor mij. Het snoer wegwerken wordt weer een heel gedoe denk ik.
Pioneer en parrot hebben al zo'n "app-radio"
Nadeel is dat deze vaak alleen maar werken met 1 type telefoon...

Oogje

Senior Member
Waarom zou je een houder voor je telefoon willen monteren? Er zit toch bluetooth en navigatie in de auto? Dus je kan bellen / muziek en navigeren. En voor de rest heb je je telefoon niet nodig in de auto.

• Leuk
Waarderingen: VWim

CDK

Forumguru
Ik heb sinds deze week onderstaande houder, de zuignap houd vrijwel overal op, zelfs op je dashboard, ik heb hem in mijn Superb op het dekseltje van de asbak staan, prima dingetje! Was een actie bij Saturn voor €15,- heb er 2 besteld, mijn Brodit houder werd ongewild een tassenkapstok als mijn vrouw naast me instapte, dus vandaar deze oplossing ;) IPhone met case blijft prima op z'n plaats en bovendien zonder hinderlijke trillingen of rammeltjes :)
http://www.any-grip.nl/AnyGrip-100MD-Sticky-smartfoon-tablet
yqu2utuh.jpg
2ymuqadu.jpg
sa2enega.jpg

zuignap stond eerst links zoals je kan zien, maar rechts is praktischer gebleken ;) nu alleen de afdruk nog even uitvegen :)

Laatst bewerkt:

Remakil

Forumguru
Waarom zou je een houder voor je telefoon willen monteren? Er zit toch bluetooth en navigatie in de auto? Dus je kan bellen / muziek en navigeren. En voor de rest heb je je telefoon niet nodig in de auto.

Het navigatiesysteem zal ik vrees ik weinig gebruiken...

Ik haat "stemmen" die me vertellen waar ik heen moet, waarbij je een aanwijzing 3 keer hoort e.d. dus ik navigeer altijd zonder geluid. Ik wil niet naar beneden kijken, want dat is van de weg af en dat schiet niet op. Dus ik kijk liever vooruit en daarom navigeer ik op mijn iPhone 5S, die naast de binnenspiegel zit, mooi in het zicht. Zo weet ik ook wat er aan wegen aankomt en hoef ik niet de aanwijzing "ga hier linksaf" te volgen... ;)

Bovenaan Onderaan