Zoals Klaasje aangeeft, geluid van de Columbus navi kun je uitzetten. Je maxidot zit tussen toerenteller en snelheidsmeter in, dus recht voor je giechel. Maxidot navi aanwijzing werkt ook als je het grote scherm niet gebruikt maar bijv. je radio/media op hebt staan.Het navigatiesysteem zal ik vrees ik weinig gebruiken...
Ik haat "stemmen" die me vertellen waar ik heen moet, waarbij je een aanwijzing 3 keer hoort e.d. dus ik navigeer altijd zonder geluid. Ik wil niet naar beneden kijken, want dat is van de weg af en dat schiet niet op. Dus ik kijk liever vooruit en daarom navigeer ik op mijn iPhone 5S, die naast de binnenspiegel zit, mooi in het zicht. Zo weet ik ook wat er aan wegen aankomt en hoef ik niet de aanwijzing "ga hier linksaf" te volgen...![]()
Alles staat in Maxidot, dus hoef je niet eens op je phone te kijken.
Stem kun je uitzetten
Het is een Pass-Through connector, dus alle functies zijn beschikbaar icl. opladenMooi hoor. Zit je telefoon nu aan de USB voor het laden, of ook voor muziek o.i.d.?
Houd er alleen rekening mee dat de Brodit een aansluiting aan de onderzijde heeft, hierdoor blijft de connector altijd zichtbaarErg, erg mooi hoor. Ik was zelf bekend met de brodit houder . Deze lijkt er erg veel op. Ik zal eens kijken of die ook voor de iphone5 beschikbaar is. Zit ik er alleen nog mee dat ik iedere keer de telefoon uit de case moet halen als ik hem erin zet. Maar goed, is eigenlijk een luxe probleem.