Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

Badnews

Senior Member
komt gewoon op tijd binnen op mijn Pebble, pols trilt, snel spieken op horloge en je weet het. Telefoon komt de broekzak niet meer uit :)

Remakil

Forumguru
Wel zonde hoor. Al die toestanden in je auto terwijl je standaard navi met carkit functie hebt....., :laugh:
Die standaard navi is slechter dan slecht...

- ding zit uit het zichtveld
- maxidot aanwijzingen zijn slecht/onduidelijk
- ding is enorm traag met opstarten
- onlogische routevoorstellen
- geen flitsmeister/internet/gps snelheid

Dus de iPhone roeleert big time en hangt naast de binnenspiegel.. :)

Aha.... Juist prettig dat dat "ding" niet de hele tijd in beeld hangt. Lekker groot is'tie ook. Heerlijk die filemeldingen, lekker alles in een, dus niet iedere keer verschillende apparaten bedienen, geen ronde kringel op mijn raam, 3 routeopties om zelf te kiezen, mijne start wel snel op (in ieder geval sneller dan dat dat "ding" uit het dashboardkastje is gehaald en aan het raam hangt), gps snelheid? Die hele grote ronde teller in het midden is nog beter leesbaar :D. Ach ja, gelukkig heeft iedereen zijn voorkeuren... :thumbsup:

1.4TSI

Actief lid
Ik heb gisteren mij Tetrax X-way binnen gekregen, uiteindelijk was de meest simpele versie van tetra ook voldoende geweest maar werkt prima. Alleen kan het montage blokje op je ventilatierooster alleen niet op de middelste lamel, die loop taps toe en blijft niet zitten. Maar een lamel er boven of onder wel. Maar blijft ook min een scherptebocht op rotonde prima zitten. Nu alleen nog oplaadsnoer wegwerken.

In bij de verpakking zat een flyer in gesloten met 15% korting. Weet niet of het mag maar 15% korting dus met actiecode: tetraxactie op tetrax-shop.nl Ik heb hem dus al binnen en heb er niet meer nodig.

Octavia63amg

Nieuw lid
Heel veel reacties hier maar nog niet echt iets wat er echt strak uitziet in mijn ogen.

Ik ben op zoek naar een beugelte (passief) waar ik horizontaal een Iphone 4S in kan zetten. Deze wil ik monteren in vakje waar ook die "phonebox" zit. Dan kan ik desnoods met een 10cm laad kabeltje ook die usb poort gebruiken voor laden.

voordeel van beugeltje is dat je wel de hele tijd je "Flitsmeister Dashboard" in je ooghoek hebt.

Iemand een idee?

1.4TSI

Actief lid
Heel veel reacties hier maar nog niet echt iets wat er echt strak uitziet in mijn ogen.

Ik ben op zoek naar een beugelte (passief) waar ik horizontaal een Iphone 4S in kan zetten. Deze wil ik monteren in vakje waar ook die "phonebox" zit. Dan kan ik desnoods met een 10cm laad kabeltje ook die usb poort gebruiken voor laden.

voordeel van beugeltje is dat je wel de hele tijd je "Flitsmeister Dashboard" in je ooghoek hebt.

Iemand een idee?

Was eerst ook mijn idee wat jij beschrijft maar is toch dat tetrax magneetje geworden die nu op goed zicht zit om flitsmeister in de gaten te houden. Alleen het laadsnoertje nog ff wegwerken.

Octavia63amg

Nieuw lid
Was eerst ook mijn idee wat jij beschrijft maar is toch dat tetrax magneetje geworden die nu op goed zicht zit om flitsmeister in de gaten te houden. Alleen het laadsnoertje nog ff wegwerken.

Ook naar gekeken, maar vind die Tetrax nog best een groot ding wat op je ventilatierooster zit. Als je je Iphone daar niet op hebt zitten zit je daar tegenaan te kijken de hele tijd. En de oplaadkabel is ook lastig inderdaad.

Ik vind nog steeds de brodit kit het handigste. Geen dingen op je roosters en dan allemaal kabels langs je dashboard voor het opladen

Gieliovd

Forumguru
Telefoon in het phone box vakje. Daarin ligt een QI lader, welke in het USB gat zit erboven.

Telefoon erin, schuifje dicht, wordt geladen en bedien de rest via het stuur.

Geen oplossing voor flitsmeister, maar wel voor opladen.

Artbij

Senior Member
Telefoon in het phone box vakje. Daarin ligt een QI lader, welke in het USB gat zit erboven.

Telefoon erin, schuifje dicht, wordt geladen en bedien de rest via het stuur.

Geen oplossing voor flitsmeister, maar wel voor opladen.
Welke qi lader heb je daarin zitten?

Gieliovd

Forumguru
Welke qi lader heb je daarin zitten?
Ben ff kwijt hoe hij heet, typenummer, maar dit is hem:
sku_282618_4.jpg

Idee is om hem nog eens in te bouwen, maar dit werkt ook prima. Hij ligt vrij goed op z'n plek.`

Keer 'n partijtje van gescoord van 6 ofzo, voor een euro of 5-6 per stuk.

Bovenaan Onderaan