Die standaard navi is slechter dan slecht...Wel zonde hoor. Al die toestanden in je auto terwijl je standaard navi met carkit functie hebt.....,
Heel veel reacties hier maar nog niet echt iets wat er echt strak uitziet in mijn ogen.
Ik ben op zoek naar een beugelte (passief) waar ik horizontaal een Iphone 4S in kan zetten. Deze wil ik monteren in vakje waar ook die "phonebox" zit. Dan kan ik desnoods met een 10cm laad kabeltje ook die usb poort gebruiken voor laden.
voordeel van beugeltje is dat je wel de hele tijd je "Flitsmeister Dashboard" in je ooghoek hebt.
Iemand een idee?
Was eerst ook mijn idee wat jij beschrijft maar is toch dat tetrax magneetje geworden die nu op goed zicht zit om flitsmeister in de gaten te houden. Alleen het laadsnoertje nog ff wegwerken.
Ik vind nog steeds de brodit kit het handigste. Geen dingen op je roosters en dan allemaal kabels langs je dashboard voor het opladen
Welke qi lader heb je daarin zitten?Telefoon in het phone box vakje. Daarin ligt een QI lader, welke in het USB gat zit erboven.
Telefoon erin, schuifje dicht, wordt geladen en bedien de rest via het stuur.
Geen oplossing voor flitsmeister, maar wel voor opladen.
Ben ff kwijt hoe hij heet, typenummer, maar dit is hem:Welke qi lader heb je daarin zitten?
Ik had hem van aliexpress volgens mij Prima spul voor weinig geld. En was ook zo binnen!