Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

1.4TSI

Actief lid
Ik heb het dus zo gedaan met Tetrax, ik had smart besteld maar rubberen houdertje bleek niet eens nodig.

Bijlagen

• foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    364 KB · Weergaven: 438
  • foto 2.JPG
    foto 2.JPG
    340,4 KB · Weergaven: 410

1.4TSI

Actief lid
Lomp rubberen hoesje, magneet achterop m'n telefoon... nee dank je. Maar ieder z'n idee :)
Die Otterbox is noodzakelijk kwaad voor mij, in mijn werk gaat die telefoon anders binnen een dag stuk. De tetrax werkt ook prima zonder hoesje. Maar goed ieder idd z'n manier.

Gieliovd

Forumguru
Precies, dan is het ideaal. Binnenkort gaan wij ook naar de bouwplaats verkassen met 't team en dan ga ik denk ik mijn bedrijfstelefoon maar weer eens uit de kast halen in plaats van mijn privé Google Nexus.

lugolux78

Donateur
Ik heb een 12v "beugel-stang" direct vanuit de oplader in middenconsole langs dashboard. Stevig genoeg weinig trillingen.

Maar

Ik zit te denken om via dealer scherm van colombus even eruit tr halen en dan metalen plaatje te plaatsen. Soort beugel en dan kun je zelf kiezen hoe je welke telefoon vastzet. Nieuwe stroomkabel achter colombus trekken en oplader achter scherm leggen. Een micro USB Kabel naast beugel en scherm naar buiten. Lijkt me zalige oplossing.

Snorremans, mee eens, vraagje: is er bij jou ook voelbaar contact tussen de houder en de zijkant van de klep van het dashboardkastje bij het openen en sluiten? ben jij ook bang voor onnodige slijtage op termijn van of de achterkant van de houder of de zijkant van de klep van het dashboardkastje?

Gizzmo

Forumguru
ik heb vandaag even zelf geknutseld, dacht even iets snel te freubelen, maar uiteindelijk zo netjes dat ik het zo laat, tenzij ik vind dat ik toch te vaak te ver naar beneden kijk voor flitsmeister en/of files op telefoon.
Bellen gaat natuurlijk via de Columbus.

Ik heb de houder gebruikt waarmee bij mij de lifehammer vast zat aan de deur, gruwelijk lelijke oplossing, dus had die houder gister al verwijderd, tot vandaag een helder moment.
Klemmetje van de houder verwijderd, lange schroef vervangen voor kortere, en de zwarte schroef aan de zijkant heeft geen functie alleen als afwerking van het gaatje, dus raakt kunststof van de auto ook niet, gaatje aan de andere kant moet wel even wachten op een korter schroefje.

Dus houder zit ook alleen over de console geschoven en zit goed klem, dus niks geen gaten in de console van de auto.

In de houder dus bovenop een gaatje geboord, het kogelgewricht welke aan de onderkant van de houder voor de helft verwijderd en de onderkant iets schuin afgevijld, ik vind de stand nu werkelijk perfect al zeg ik het zelf ;)

misc.php

misc.php

misc.php

misc.php

lugolux78

Donateur
Dit lijkt me de meest ideale oplossing en ziet er net uit. Waar kun je deze kopen? Wat is het merk en type? Laadt hij ook op?

Heb hem bij de Lidl gehaald tijdje geleden. Mijn Windows telefoon laadt hij op maar niet mijn Samsung S5. Ik snap niet helemaal waarom maar goed. Er zijn twee USB oplaadpunten.

AndreM

Forumguru
Aha, je bedoelt van dit afgekeken. :thumbsup:

Bijlagen

• DSC_0117.JPG
    DSC_0117.JPG
    1,9 MB · Weergaven: 307
  • DSC_0120.JPG
    DSC_0120.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 275
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan