ik heb vandaag even zelf geknutseld, dacht even iets snel te freubelen, maar uiteindelijk zo netjes dat ik het zo laat, tenzij ik vind dat ik toch te vaak te ver naar beneden kijk voor flitsmeister en/of files op telefoon.
Bellen gaat natuurlijk via de Columbus.
Ik heb de houder gebruikt waarmee bij mij de lifehammer vast zat aan de deur, gruwelijk lelijke oplossing, dus had die houder gister al verwijderd, tot vandaag een helder moment.
Klemmetje van de houder verwijderd, lange schroef vervangen voor kortere, en de zwarte schroef aan de zijkant heeft geen functie alleen als afwerking van het gaatje, dus raakt kunststof van de auto ook niet, gaatje aan de andere kant moet wel even wachten op een korter schroefje.
Dus houder zit ook alleen over de console geschoven en zit goed klem, dus niks geen gaten in de console van de auto.
In de houder dus bovenop een gaatje geboord, het kogelgewricht welke aan de onderkant van de houder voor de helft verwijderd en de onderkant iets schuin afgevijld, ik vind de stand nu werkelijk perfect al zeg ik het zelf