leon-cupra
Forumguru
Wat is het verschil ? Je staanplaats op een camping moet je toch ook op voorhand boeken?
Eh nee....Batterij vervangen.......? Zal ook niet weinig kosten, toch?
Maar gelukkig dalen de prijzen...Het laten plaatsen van een nieuwe accu in een Tesla gaat flink geld kosten. Volgens de website Investopedia.com moest je in 2018 voor een nieuwe accu $ 5900 neertellen en dat waren nog niet eens de volledige kosten. Voor de hardware betaalde je ook nog $ 700, dus totaal $ 6600. Voor de inbouw betaalde je tussen $ 2000 en $ 8000. Maximaal ging het dus om $14.600 (= € 13.250).
krassen in deurpanelen bedenkt met verf
de eerste batterijen zijn meestal vervangen onder garantieBatterij vervangen.......? Zal ook niet weinig kosten, toch?
Zeker, maar Tesla's zijn gewoon rommel. Staan niet voor niks allerlaatst in betrouwbaarheids tabellen. Als het dikke bucht is mag dat ook gezegd worden, zeker als je weet wat die ondingen kosten. Musk kan beter wat anders gaan doen, auto's bouwen kan ie niet.
https://www.autotrack.nl/blog/nieuws/dit-zijn-de-minst-betrouwbare-autos-van-het-moment
Buiten de discussie hoe betrouwbaar dergelijke lijstjes zijn, vind ik het opvallend dat er 3 EV's in staan op een lijstje van 25. (Tesla S, Renault Zoe, en Nissan Note)
Voor sommigen zou dit de oplossing zijn(mijn vrouw).
(…)
- Privacy gewijs zijn er vraagtekens
(…)
Ik ben geen tegenstander maar het zal goed moeten worden gecontroleerd.