Na de periode van geschamper en aarzeling verwacht ik dat het de komende jaren ineens wel eens heel hard zal kunnen gaan met die e-auto's ondanks bepaalde kinderziektes. Dit ontkennen zou wel eens dezelfde inmiddels beroemde denkfout kunnen zijn als wat Kodak is overkomen toen ze de komst van de digitale camera ontkende.. Voor mij als particulier echter wringt het behalve bij de prijs vooral bij het trekgewicht, oftewel: fossiel blijven rijden of caravan er uit? Of wachten totdat die e-auto's ook in staat zijn om meer trekgewicht aan te kunnen.
niet harder dan 80 a 90
Snelheid >< afstand: begripsverwarring?Da's niet echt ver.
Gat in de markt: range extender in de caravan.
Nee, kwestie van de grap niet snappenSnelheid >< afstand: begripsverwarring?
@Antera wat kost het verlagen Model 3 nu eigenlijk? En ook al gedaan?
Ik lees dat het wel tot 7% besparing in verbruik kan opleveren, dus best intressant.
Je bedoelt dan, denk ik, de kosten per kilometer? Zonder hierover een discussie te willen starten, denk ik dat je hier wel een punt hebt.Ik ben overgestapt van een model 2 Fabia 1 op17 naar een model 3 Fabia 1 op 19.
Je kunt meer besparen door niet in een Tesla te rijden.
Oh, ja. Dat had ik niet opgemerkt. Ligt het toch aan mij.Och, het staat nu 'verstopt' in 'alle andere autos' .
Ze redden meer hun portomonee met hun bijtelling en een wagen boven normale kunnen rijden !!Maar gedragen zich toch alsof ze in hun eentje het klimaat redden.
... want er zal 1% zijn die het doen volgens jou overtuiging
@EdK : verbrandingsmotor in een Tesla?
Pak het dan direct goed aan:
https://www.carblogger.nl/deze-hesla-komt-na-3-minuten-tanken-1100-km-ver/
Veiligheidsautoriteit VS kijkt naar plotseling accelereren Tesla's - https://nos.nl/l/2319039