Tesla ervaringen

VAG-man

Forumguru
Ik neem aan dat je bedoelt wat zich 35 jaar geleden afspeelde met een cruise control i.c.m. een automaat.

Dat bleek achteraf een menselijk fout en heeft Audi veel geld gekost. Verkoop lag stil, rechtzaken en een aangetast imago.

Mugjuh

Donateur
Zo, ik ben weer terug onder de auto rijders.
Kan nu beginnen met genieten van de (bijna) nieuwe auto.
Morgen de binnenkant schoonmaken, de missus en de kids hebben m aardig smerig gekregen de afgelopen weken :nailbiting:

nog wat opsmuk binnen gekregen afgelopen periode, dus kan m ook nog ff wat meer naar eigen smaak maken :jaja:

Mugjuh

Donateur
Wat voor accesoires heb je inmiddels allemaal geplaatst?

Jeda usb hub en wireless charger.
Extra opbergbakje voor in middenconsole, opbergbakje(verborgen) die je in de armsteun monteerd.

Heb nog setje sportpendalen, fellere lampjes voor frunk en trunk liggen.

onderweg nog all weather matten van taptes en wrap voor dagrijverlichting.

En met een raspberry pi een usb stick gemaakt die als ie verbind met mijn wifi de sentry en andere camera beelden upload naar mijn NAS.

Ik had wat tijd over de afgelopen weken :tegek::D:jaja::greedy:

RefleCs

Forumguru
Haha ik heb het in de gaten ;)

Die Raspberry was ik ook van plan echter kom ik nooit in de buurt van mijn WiFi accesspoint. (kan niet bij huis komen met de auto)

Zelf heb ik ali aardig leeggekocht ;) de 2 door jou genoemde bakjes. Alcantaralook afdekking voor de middenconsole staat nog in bestelling. De ali charging pad. Rubber mat voor de frunk. Betere gasverven voor en achter. (Achter niet met auto openen maar wel sterkere veren). Op dit moment liggen een paar haakjes te printen op de 3d printer t.b.v. een poging om de tablethouder uit de Superb te hergebruiken.

Heb je de lampjes ook bij ome ali besteld?

Eigenlijk zou ik het hout ook in Alcantara willen laten wrappen maar ik ben een beetje bang dat de LM daar wat van gaat vinden. Het is namelijk onomkeerbaar.

Laatst bewerkt:

Mugjuh

Donateur
Ik heb wat bij amazon besteld, gewoon ali prijzen.
En bij taptes, ook ali prijzen.

Bij Ali kan ik zelf niet bestellen, die kennen mijn woonplaats niet :banghead:

Alleen dat jeda spul was wat prijzig, zelfs op blackfriday.

Ohwjah, vandaag wat pluizige dobbelstenen voor aan de achteruitkijkspiegel gekregen :deuk:

Laatst bewerkt door een moderator:

RefleCs

Forumguru
Whahaha die dobbelstenen komen soms best van pas als er zo'n opgeschoten kabouter in z'n golfje naast je staat :tongue:

Toevallig nog wat linkjes naar die lampjes bijvoorbeeld?

RefleCs

Forumguru
Jemig @Mugjuh het zit je inderdaad niet mee. Met jezelf alles goed??

Wel een lelijke schade zeg.... :(

Heel veel sterkte met het herstel.

Bovenaan Onderaan