Tesla model Y SR+

leon-cupra

Forumguru
Zal eens zien om de wagen eens om die plaats proper te maken en dan een foto te trekken maar als je met je nagel erover gaat voel je gewoon een groefje. Vrees ervoor dat je dit kan polieren.

EdK

Forumguru
Als je langs de kras een stuk schilderstape plakt dan krijg je een betere foto om in te schatten of deze is te polijsten.
Maar op EU forum staan foto's van me Yeti met de krassen en hoe ik ze toen heb weg gekregen dmv polijsten.
Zie zo oppervlakkig wel delen die nog weg te poetsen zijn.

leon-cupra

Forumguru
Ook al eens getoond aan mijn broer. Daar waar je blijft haperen met je nagel, dat is niet meer uit te polieren. Anders wel.
Zitten stukken in waar je met nagel hapert en stukken niet. Zal dus wel gedeeltelijk uit kunnen gepolierd worden.

Kanerr

Forumguru
Je kan het wel redelijk wegmoffelen dmv opvullen met lak, nat vlakschuren en dan polijsten maar wil je die moeite erin steken als madam dalijk ermee gaat rijden :D

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer gaat binnenkort eens proberen met te polieren.

Madam is voor binnen 3j. Maja , als ik met de M3 ga beginnen rijden staat de MY daar stil te staan en ze rijdt liever met de MY dan met haar Passat … dus tja …

EdK

Forumguru
Maar goed wees blij dat ze musk niet geheel nagedaan hebben, anders had je nu krassen van een kettingzaag gehad.... :koffie:
En tsja die polier je echt niet weg......

leon-cupra

Forumguru
Daarnet bevestiging gekregen van mijn verzekeraar dat vandalisme volledig gedekt wordt door mijn omnium, zonder enige vorm van franchise of vrijstelling en zonder gevolgen voor mijn premie. Enkel verklaring nodig van de politie en dat kan dus ook al digitaal .... dus maar eens achter pc gezet , het ellelange document ingevuld, foto's toegevoegd en doorgestuurd.

Proces kan wel iets efficiënter ... zal mijn diensten eens moeten aanbieden aan de politie :D

Bovenaan Onderaan