Bij mij werkt het systeem prima. Omdat een velg gespoten moest worden heb ik een tijdje op het reservewiel rondgereden. Na een tijdje rijden inderdaad een waarschuwing van het systeem. Wat blijkt: mijn reservewiel was iets harder gepompt dan de overige wielen. Bij warm weer en (snelweg)rijden wordt de temperatuur in de band hoger waardoor de rolweerstand anders wordt. Hierdoor ging bij mij het lampje aan. Resetten en niks meer aan de hand. Hetzelfde bij het terugwisselen van het "normale" wiel (spanning banden niet aangepast in de tussentijd). Na een tijdje rijden weer een lampje.
Tot nog toe werkt dit systeem net zo goed als in mijn vorige auto (Megane) alleen is het systeem veel minder kwetsbaar. Bij de Megane kreeg ik trouwens ook een waarschuwing als de spanning aan de hoge kant was (en door warm weer te hoog was opgelopen).
Groeten, Dolf
Tot nog toe werkt dit systeem net zo goed als in mijn vorige auto (Megane) alleen is het systeem veel minder kwetsbaar. Bij de Megane kreeg ik trouwens ook een waarschuwing als de spanning aan de hoge kant was (en door warm weer te hoog was opgelopen).
Groeten, Dolf