Ik vind de Ampera wel mooi hoor. Van buiten dan.
Klopt. Maar dat geldt vaak ook voor je budget. En als je ongebruikte lease budget groter is dan je bijtelling, dan heb je mijns inziens een riant budget voor je gegeven kilomers.
Mijn budget is 730 euro exclusief brandstof en daar past mijn Octavia binnen, zelfs met mbr volgend jaar. (4 jaar, 40000 km)
Budget is 1100 euro, 4 jaar, 40000 km, excl. brandstof. Genoeg keuze dus. Maarrrrr... Heb slechte ervaringen met Franse auto's (geen DS5 / 508 Hybrid dus), heb sowieso een hekel aan hybride (te afstandelijk om te rijden, tenminste, de hybrides/electro auto's die binnen budget vallen).
Hij moet ruim zijn (V60 Hybrid was te krap), geen 'busje' (Outlander Hybrid vind ik daaronder vallen), dus ik kwam vrij snel bij de Octavia uit. Ook omdat ik de Focus Econetic blablabla inmiddels alweer wat gedateerd vind, vooral door het interieur (een rommeltje).
Skoda stond dus bovenaan! Vergelijkbare Golf is alleen een optie in station vanwege de ruimte, maar die is dan weer niet 14%.
Ik vind het dus logisch dat het een Octavia wordt, en elke euro onder budget = bonus :-)
Nog nog even een paar weekjes wachten, en ondertussen 'afzien' in zo'n Frans ding...