Toch Octavia Combi 14%

Zie mijn handtekening.......dit bericht komt voor mij te laat. Al maakt het voor mij niets meer uit. ben helemaal blij met de ST, mooie vervanging voor de combi

prijslijst is downloaden kies je alle opties in combi uitvoering met leder en xenon betaal je circa 33000 in elgance uitvoering in een 20tdi betaal je 35000 maar scheelt toch gauw 120 euro per maand, dus nu nog meer twijfel, wel verlaagd maar geen sportstoelen en geen 17 inch ! tja keuze's zijn nog moeilijker als ik dadelijk mag overstappen

svdm

Senior Member
Wat me direct opvalt, is dat de prijs van de 2014 Greenline Hatchback wel degelijk omhoog is gegaan t.o.v. de 2013-productie, nl. van € 24.100 naar € 24.750 voor de standaard-versie en van € 25.490 naar € 26.250 voor de Businessline. Daarnaast wil je op de 2014-versie natuurlijk wél een trekhaak, wat het prijsverschil verder opdrijft.

Ook het BPM-bedrag van de 2014-versie is hoger dan die van de 2013-versie, nl. € 1.093 i.p.v. € 954.
Daarnaast zie ik dat de 16 inch velgen voor 2014 nu Ilias is i.p.v. Velorum.

Om de pijn van sommige forumleden iets te verzachten: het prijsverschil tussen de door hen bestelde 2013 GL HB BL en de nieuwe 2014 GL Combi BL is € 1.660. Voor de personen die net hiervoor de 2014 GL HB BL hebben besteld (dus voor bekendmaking van de nieuwe prijslijst (1-1-2014)), deze annuleren en overstappen naar de Combi is het wellicht wat zuur, want voor hen geldt dan dus ook dit prijsverschil. Puur kijkende naar de nieuwe prijslijst is het verschil nl. € 900.

Laatst bewerkt:

bonyuri

Actief lid
Verwarmbare achterbank, halflederen bekleding zijn nieuw denk ik. Travel pakket kon volgens mij ook niet eerst toch?

Verder is 3 spaaks stuurwiel terug, alsmede middenarmsteun achter...

Fean

Forumguru
Misschien ben ik een rare, maar ik vind het een regelrechte schande voor huidge lease 1.6tdi combi rijders. Eerst keihard verkondigen dat de 14% combi er absoluut niet komt, dan heb je als klant de keuze van rond de 30k gemaakt en dan achteraf komt hij er toch.

Ik zou mij aardig bekocht voelen.

Canon-Eye

Forumguru
Eerst keihard verkondigen dat de 14% combi er absoluut niet komt, dan heb je als klant de keuze van rond de 30k gemaakt en dan achteraf komt hij er toch.
Wie persé een combi had gewild, had toch voor een ander merk kunnen kiezen?
Of was het verplicht om bij Skoda te blijven? :pieker:

MaRco2

Forumguru
Als ik e.e.a. even optel, komt de GLCombi Bus. al snel 2.200 hoger qua fiodwaarde (en verzekerde) waarde uit en dan nog altijd zonder Canton, reservewiel en waar ik niet aan denk.

Functiepakket: zat daar eerst ook een neerklapbare passagiersstoel bij? LOL:-) Dan heb ik die, hoe werkt dat?

jellemeer79

Actief lid
Net voor de 3e keer in 4 maanden tijd mijn nieuwe lease auto besteld.
Eerst 2013 GL HB geannuleerd vanwege 0kg trekgewicht
Toen 2014 GL HB geannuleerd omdat COMBI beschikbaar kwam in 14% segment
Nu 2014 Combi

Ik negeer de extra bijtelling en geniet van de VREUGDE van de auto die ik vanaf het begin al had willen hebben.

• Leuk
Waarderingen: svdm

bonyuri

Actief lid
Nu 2014 Combi

Ik negeer de extra bijtelling en geniet van de VREUGDE van de auto die ik vanaf het begin al had willen hebben.

Welke extra bijtelling?

erikkie

Senior Member
@ MaRco2 ga jij dan 1500 kg trekken met een auto die nog geen 1300 weegt....?? motorisch denk ik geen probleem, maar geeft dat gewicht qua stabiliteit/slingeren ed. geen problemen? Heb er (nog) géén verstand van, maar ben me beetje aan 't orienteren op sleurhutje en wil toch niet te zwaar ivm gewicht octavia???

Torica

Lid
Nu 2014 Combi

Idem hier, maar ik kreeg tevens te horen dat de combi 14% waarschijnlijk al eind februari geproduceerd zal worden, dat was dan wel weer een meevaller.

peterbaarlo

Senior Member
Idem hier, maar ik kreeg tevens te horen dat de combi 14% waarschijnlijk al eind februari geproduceerd zal worden, dat was dan wel weer een meevaller.

die belofte heb ik al eerder eens gehoord!!

ik ben toch blij als ik over 3 weken mijn octavia GL HB onder mijn kont heb.

• Leuk
Waarderingen: svdm
Bovenaan Onderaan