Met behoud van 16" neem ik aan als wintervelg?Op mijn offerte staat keurig 1695e voor de 4x alaris 18" hoepels.. Zal ik het geld van die assertiviteitstraining anders gewoon terugvragen?
Och, ik heb er geen probleem mee, mij kost het niets omdat het niet in de bijtelling meetelt.Haha, en dat laatste vind jij gek? Je dealer lacht zich suf, 840 euro voor een upgrade naar 18"...
@AirTimeDMC-12 : Bij mijn weten heeft een diesel standaard altijd de afscherming aan de onderkant van de motorkap, dit i.t.t. de benzineversies.
WAAAT!! OMG. Voor 800 euries heb je een setje MAK / Borbet / noem maar op in 18", met behoud van je velgen. Als je die inlevert krijg je sowieso een fikse korting (mits ze nieuw zijn natuurlijk). Heb je alleen de bandjes nog nodig, maar daar zitten m de kosten niet in.Op mijn offerte staat keurig 1695e voor de 4x alaris 18" hoepels.. Zal ik het geld van die assertiviteitstraining anders gewoon terugvragen?
Heeft geen zin. Als jij het lef hebt je geld terug te vragen is dat een duidelijk bewijs dat de training wel geholpen heeft.Op mijn offerte staat keurig 1695e voor de 4x alaris 18" hoepels.. Zal ik het geld van die assertiviteitstraining anders gewoon terugvragen?
WAAAT!! OMG. Voor 800 euries heb je een setje MAK / Borbet / noem maar op in 18", met behoud van je velgen. Als je die inlevert krijg je sowieso een fikse korting (mits ze nieuw zijn natuurlijk). Heb je alleen de bandjes nog nodig, maar daar zitten m de kosten niet in.
Ik lever de standaard velgen en banden in en krijg voor € 840,- de 18", mijn dealer heeft er geen probleem mee.
Ik heb onder andere mijn scherm met inverted colors bekeken en je bericht minutieus bestudeerd, maar kan de verborgen tekst in je bericht (behalve de quote van mijn post) niet vinden...
Ik zit lekker op de bank en lees in de Autoweek dat de Peugeot 308 SW vanaf het voorjaar verkrijgbaar is met 14% bijtelling.
En de kofferruimte is 610 liter. Dat is een tegenvaller voor Skoda. Ze maakten reclame de grootste 14% in de C-klasse te hebben. Dat wordt vanaf nu een gedeelde eerste plaats.