Toch Octavia Combi 14%

Torica

Lid
Haha, en dat laatste vind jij gek? Je dealer lacht zich suf, 840 euro voor een upgrade naar 18"...

@AirTimeDMC-12 : Bij mijn weten heeft een diesel standaard altijd de afscherming aan de onderkant van de motorkap, dit i.t.t. de benzineversies.
Och, ik heb er geen probleem mee, mij kost het niets omdat het niet in de bijtelling meetelt.

Oogje

Senior Member
Op mijn offerte staat keurig 1695e voor de 4x alaris 18" hoepels.. Zal ik het geld van die assertiviteitstraining anders gewoon terugvragen?
WAAAT!! OMG. Voor 800 euries heb je een setje MAK / Borbet / noem maar op in 18", met behoud van je velgen. Als je die inlevert krijg je sowieso een fikse korting (mits ze nieuw zijn natuurlijk). Heb je alleen de bandjes nog nodig, maar daar zitten m de kosten niet in.

henriz

Forumguru
Op mijn offerte staat keurig 1695e voor de 4x alaris 18" hoepels.. Zal ik het geld van die assertiviteitstraining anders gewoon terugvragen?
Heeft geen zin. Als jij het lef hebt je geld terug te vragen is dat een duidelijk bewijs dat de training wel geholpen heeft. :D

MaRco2

Forumguru
WAAAT!! OMG. Voor 800 euries heb je een setje MAK / Borbet / noem maar op in 18", met behoud van je velgen. Als je die inlevert krijg je sowieso een fikse korting (mits ze nieuw zijn natuurlijk). Heb je alleen de bandjes nog nodig, maar daar zitten m de kosten niet in.

henriz

Forumguru
Ik zit lekker op de bank en lees in de Autoweek dat de Peugeot 308 SW vanaf het voorjaar verkrijgbaar is met 14% bijtelling.
En de kofferruimte is 610 liter. Dat is een tegenvaller voor Skoda. Ze maakten reclame de grootste 14% in de C-klasse te hebben. Dat wordt vanaf nu een gedeelde eerste plaats. :(

VWim

Forumguru
@henriz een auto is meer dan alleen een kofferbak. Ik denk dat de binnenruimte voor de passagiers door de Peugeot niet wordt geëvenaard.

serum

Forumguru
Als ik de voorstoel van de 308 op mijn lengte heb ingesteld, kom ik achter 15cm tekort om te kunnen zitten. In de skoda kan ik precies achter mezelf zitten. (194, binnenbeenlengte van 96cm) (all legs) Inderdaad, het draait niet alleen maar om bagageruimte, tenzij je een Italiaanse familie bent.

Rick

Senior Member
Peugeot 308... als dat uit dezelfde fabriek komt als de 3008 dan trap ik mijn hond er nog af ehh uit :D:D

• Leuk
Waarderingen: VWim

Darkside

Forumguru
mwoah.
Ik vind de nieuwe 308 sw best mooi. En ja hij heeft ook veel bagage ruimte. Als schijnt Peugeot een andere, gunstigere, manier van rekenen te gebruiken.
De ruimte op de achterbank zal idd minder zijn. Bij een vergelijkende test tussen de 308HB en de golf HB was de golf ruimer, maar had de 308 meer bagageruimte (420 topv 380 meen ik).

Toch kan een Bluelease uitvoering misschien wel interessant worden.
Ik hou hem toch even in de gaten.

MaRco2

Forumguru
Ik heb onder andere mijn scherm met inverted colors bekeken en je bericht minutieus bestudeerd, maar kan de verborgen tekst in je bericht (behalve de quote van mijn post) niet vinden...

Kon toen niet via I.E. goed reageren, viel me niet eens tegen dat dit al geplaatst werd.

MaRco2

Forumguru
Ik zit lekker op de bank en lees in de Autoweek dat de Peugeot 308 SW vanaf het voorjaar verkrijgbaar is met 14% bijtelling.
En de kofferruimte is 610 liter. Dat is een tegenvaller voor Skoda. Ze maakten reclame de grootste 14% in de C-klasse te hebben. Dat wordt vanaf nu een gedeelde eerste plaats. :(

De nieuwe Civic Tourer heeft 624 liter uit mijn hoofd.:)

Heb overigens wel naar de Civic gekeken (i-DTEC), vond hem te klein... deze niet meer, maar weet niet of ik hem zou overwegen nu (schijnt heel scherp te zijn qua prijs).

Bovenaan Onderaan