ramocan
Nieuw lid
İk weet het ook niet.Ik snap niet zo goed hoe je op een Fabia 2 uit 2011 een storing kunt hebben op de module voor “parallel parking assistance”..?
İk weet het ook niet.Ik snap niet zo goed hoe je op een Fabia 2 uit 2011 een storing kunt hebben op de module voor “parallel parking assistance”..?
Bij Vagauto's uit deze generatie zag je nog al eens dat bij achteruit inparkeren terwijl het dimlicht aan is, tijdens het achteruitrijden ook de mistlampen (voorzijde dus) ook meebranden. Het idee erachter is dat de mistlampen een bredere lichtbundel hebben, en je zo makkelijker bijvoorbeeld paaltjes langs de parkeerplek ziet. Ik weet niet of dat de bedoelde 'parallel parking assistance' is?Ik snap niet zo goed hoe je op een Fabia 2 uit 2011 een storing kunt hebben op de module voor “parallel parking assistance”..?
Ik heb gewoon op deze geüpload blijkbaar is niet aangekomen.Ok, mogen we ook weten waar je ze upload?
wat raar is gelijk na het tuning begint deze probleem. tijdens rijden zonder koppelingspedaal drukken gaat de toerenteller omhoog dan omlaag daarna gaat weer normaal touren.Dus los van alle foutmeldingen slipt je koppeling door bij het gasgeven zonder dat je je voet op het koppelingspedaal hebt..?
Slechte drukgroep wellicht, of defecte koppelingscilinder(s)?