Superb III combi
Forumguru
Tja, de Audi rijder moet toch iets voelen van zijn 10 mille extra investering bij gelijke motor en uitrusting
Ik zie die optie sowieso niet in de Businessline prijslijst staan, of zit het verstopt in een andere optie? EDIT: oja, zit in DCC en is dus niet los leverbaar.Op de 1.6 was geen drive modus leverbaar dus helaas ik heb het ook niet
ik kreeg de dip niet weggetrapt in 1e versnelling hoor, hoe hard ik ook trapte... nu na vcds instelling kan ik zo rustig met het pedaal doen als ik wil, de dip is er helemaal niet meer.Als het niet zou kunnen, dan kan er een klein kastje tussen stekker en gaspedaal sensor geplaatst worden: "Pedal Box" en "SprintBooster". Deze box wijzigt de elektrische weerstand van het pedaal zodat het pedaal eerder reageert. Voordeel hiervan is dat ze weer te verwijderen zijn. Nadeel ervan..... ze zijn DUUR want je voet sneller omlaag trappen doet hetzelfde! Ik gok dat de VCDS instelling ditzelfde doet. Filmpje BMW
Waarschijnlijk iets met andere uitstootwaardenIk gok dat je in "Seat-stand" alleen extra geluid door de speakers krijgt, maar wat zou de VW-stand dan inhouden?
Ja je gaspedaal reactie veranderd als je insteld als een Audi bij je Skoda.Maar ff serieus, @MacManiac78, de dip is dus weg te poetsen via een VCDS aanpassing? Het is me niet helemaal helder omdat hierboven ook over kastjes wordt gesproken.
Ja je gaspedaal reactie veranderd als je insteld als een Audi bij je Skoda.
Het werkt niet bij elke auto soms komt er een storing en kan het niet.
Marco.
Maakt me nieuwsgierig: bij jouw 1.6 een merkbaar verschil, of storingsmelding?
welke volgens mij juist hetzelfde doet als de VCDS-audi-instelling..ik de driver mode knop heb in mijn auto.
welke volgens mij juist hetzelfde doet als de VCDS-audi-instelling..
ik heb ook Drive mode en het verschil in gaspedaalresponse is enorm indien ik deze in Sport plaats. Ik vind het persoonlijk zelfs iets te nerveus, té nerveus om file te kunnen rijden alleszins. (op mijn 1.4TSI)