Als ik t goed begrepen heb is de Audi stand dezelfde als de sport stand in Drive mode selection.Thanks voor je reactie! Ik bedoelde eigenlijk driving mode selection, dat wordt samen met dcc als optie aangeboden.
Mijn vraag is dus eigenlijk; is die audi gas respons modus nog merkbaar/heeft dit zin, met drive mode selection 'sport' ingesteld?
Begrepen van waar/hoe als ik vragen mag?Als ik t goed begrepen heb is de Audi stand dezelfde als de sport stand in Drive mode selection.
En jij hebt ook een benzine toch? Met deze aanpassing verder geen storingen oid ervaren? En de aanpassing blijft dus actief wanneer je de drive modus wijzigt en is merkbaar in alle 3 de modi?
idd het een benzine
en is merkbaar
nu met de DSG he je precies een spons die je intrapt ............ lees wat vertraging
uiterst irritant ,zeker als je ergens als eerste staat je moet afslagen ,en hij reageert niet snel genoeg
en nu is dat een stuk beter ........... zonder in de LE MANS setting te zetten (SPORT)
waar hij direct reageert
Houd er wel rekening mee dat een erg snelle respons ook zenuwachtig kan aanvoelen. Als elke beweging van je voet een reactie geeft dan is het ook niet lekker rijden
Heb je het programma van de DSG laten aanpassen of is deze standaard?Ik heb het ook laten doen op mijn 1.6TDI en het scheelt echt HEEL veel met die motor.
Ik heb maar 1 klein nadeeltje ontdekt: als je op de rijksweg rond de 120 of zo rijdt (in D7) en je geeft wat gas om te accelereren dan schakelt de DSG nogal bruusk terug naar D6. Voelt echt een beetje onprettig. Na een tijdje heb ik wel geleerd hoe hier mee om te gaan, gewoon iets meer gas geven of juist wat minder....even een handigheidje.
Daar kan ik inkomen, maar dat kan het bruuske terugschakelen als oorzaak hebben. Persoonlijk vind ik de DSG programmatuur niet prettig, zowel van het D als van het S-programma niet, maar dat is persoonlijk waarschijnlijk. Ook het schokken bij het terugschakelen in D, als je rustig rijd en je wilt versnellen dan gaat hij snel 2 versnellingen terug omdat hij zo debiel vroeg opschakelt. Niet fijn naar mijn mening. S rijdt beter, maar erg nerveus en weer onnodig lang en hoog in de toeren soms.Standaard en ga ik niet laten aanpassen. Nergens voor nodig en heb het geld er niet voor over.