De S stand op enkel de dsg gebruik ik vooral bij heel korte heel snelle versnellingen. Bv een auto voorbijsteken en het moet snel gaan. Ik vind de reactie veel sneller komen hierin dan volledig alles in S. Alles in S gebruik ik enkel als er een heel sportieve auto wil spelen. Dan trekt hij heeeel hard door tot max snelheid.Wat is eigenlijk het verschil is tussen de S stand op de DSG en sport stand via de driving mode? Ik merk weinig verschil namelijk...
Bij beide veranderd de D ineen S op de maxidot, erg verwarrend.
Maar jouw wagen is getuned, bak en motor en reageert daarom andersDe S stand op enkel de dsg gebruik ik vooral bij heel korte heel snelle versnellingen. Bv een auto voorbijsteken en het moet snel gaan. Ik vind de reactie veel sneller komen hierin dan volledig alles in S. Alles in S gebruik ik enkel als er een heel sportieve auto wil spelen. Dan trekt hij heeeel hard door tot max snelheid.
jep ik! Ook bij @Antera laten doen.Is er iemand die de "Audi" modus heeft geactiveerd op zijn of haar 1.6 Tdi met een manuele bak? Ik lees hier vooral reacties van Dsg rijders. Ik overweeg het te laten doen als de acc erdoor sneller en krachtiger herneemt (al weet ik wel dat je van de standaard 1.6 geen wonderen moet verwachten)
Ga gewoon naar antera. Ik ben van Lokeren en heb dat ook gedaanHeren, dankjewel voor jullie antwoorden. Nu weet ik zeker dat ik het ook wil Kent er iemand een goed adres in Vlaanderen?
Heren, dankjewel voor jullie antwoorden. Nu weet ik zeker dat ik het ook wil Kent er iemand een goed adres in Vlaanderen?
Es gezellig naar Nederland komen daarvoor is geen straf seHet is blijkbaar erg lastig iemand te vinden in Belgie die dat kan. Mocht je niemand vinden ben je altijd welkom
Is mogelijk, weet het niet, feit is wel dat dit opdook na de eerste onderhoudsbeurt.Daar heb ik noig geen klachten over gehoord en dat is vrees ik niet aan te passen. Is het niet zo dat er iets niet goed afgesteld is waardoor deze wat na ijlt?
Merk je dan nog verschil als je in Driving Mode > Individual de gasrespons op Sport zet?Vorige week heeft @Antera bij mijn Superb 1.4 tsi, het gaspedaal ook in de audi stand gezet. Het is goed voelbaar hoor, ondanks dat ik de versie heb met de verschillende drive modes. Ook de vcds aanpassingen zijn top. Leuk dat allemaal kan. Bedankt nog Mark
Vorige week heeft @Antera bij mijn Superb 1.4 tsi, het gaspedaal ook in de audi stand gezet. Het is goed voelbaar hoor, ondanks dat ik de versie heb met de verschillende drive modes. Ook de vcds aanpassingen zijn top. Leuk dat allemaal kan. Bedankt nog Mark