Ligt aan je kabelset / trekhaakmoduleIk heb het grootste deel van dit draadje doorgeworsteld, maar zit nog met een vraagde: als ik een niet originele afneembare trekhaak laat monteren op OII Combi werkt dan de TSA ook? Mits het is geactiveerd natuurlijk!
Klopt van die 2 sec op de 2016 modellen maar dan moet de dealer het ook in de software (lees ABS module) activeren en daar gaat het helaas nog steeds misIk heb daarover gisteren een telefoontje van de dealer gehad: bij gebruik van een geschikte (lees: duurdere) kabelboom op mijn O3 MY2016 werkt alles (ook TSA/TSC), alleen zie je niet het verschil van 2 seconden bij de lampjes.
Dat denk ik toch wel hoor. Zeker de latere modellen hebben ook gewoon TSA, net als de S2. Alleen moet wel je trekhaakmodule ervoor geschikt zijn én je moet het activeren (en daar gaat het steeds weer mis)....Een O2 heeft toch geen TSA?
Om maar even een oud topic boven te halen. Hoe kan ik zien of op mijn 03 FL MY2018 met door de dealer naderhand gemonteerde afneembare trekhaak Trailer Stability Control geactiveerd is?
thanks, even een aanhanger regelen dan om te checken of ziet hij een twinnyload ook als aanhanger?Als het goed ingesteld is dan zou (als er een iets aan de trekhaak-stekker gekoppeld is) het lampje met het symbool van een slingerende auto niet gelijktijdig met het abs lampje uit moeten gaan. Zie ook dit filmpje met voor en na goed coderen van TSC in de ABS module :
Da's logisch - het inpluggen van de stekker is de bepalende factor, de auto kan verder niet weten waar de bijbehorende lichten etc. op gemonteerd zijn: aanhanger, fietsdrager, losse lichtbalk (voor boottrailer).fietsendrager ziet hij ook als een aanhanger
Kijk eens in deze lijst.Wilde e.e.a. combineren met mogelijk verlagen bij Antera, maar dat verlagen is ff uitgesteld. Zijn er meer forumleden die e.e.a. kunnen programmeren in de buurt van Apeldoorn?