Omdat ik er met de dealer niet uit kom ( dealer krijgt het niet voor elkaar om TSA te activeren), ga ik nu andere wegen bewandelen.
Kan iemand aangeven welke VAGCOM instellingen gewijzigd moeten worden.... In welke groep moet het geactiveerd worden, etc?
Gaat aangepast worden mbv VCDS.
Al vast bedankt.
Inderdaad net als @Antera heb ik ook de dealert op weg geholpen en is zeker met ODIS de software die de dealert moet gebruiken te doen
Daarom heb ik de weg naar de dealer niet eens gemaakt, meteen rechtstreeks naar @Antera
Zondag even de auto van @rdiderich aan de laptop gehangen en TSA was inderdaad niet aangevinkt.
Heb je foto's gemaakt? Dat zou ik gedaan hebben en daarmee naar de dealer om aan te tonen dat het uit stond. Je bereikt er wel niks mee maar als ze het niet snappen zou ik liever hebben dat ze dat gewoon zouden zeggen i.p.v. "ja meneer, het is geactiveerd"En daarvoor nogmaals hartelijk dank.
Wat moet je nu zeggen tegen de dealer? Niets zeggen of vertellen dat je hulp elders hebt gezocht?
Heb je foto's gemaakt? Dat zou ik gedaan hebben en daarmee naar de dealer om aan te tonen dat het uit stond. Je bereikt er wel niks mee maar als ze het niet snappen zou ik liever hebben dat ze dat gewoon zouden zeggen i.p.v. "ja meneer, het is geactiveerd"
Zo! Deze dealer moet je koesteren, want de dealers die netjes alles op de juiste manier aanmelden zijn helaas zeldzaam.Alles is goed aangemeld, op het scherm een auto + karretje, geen gepiep en bij contact aan 2 seconden verschil tussen het uitgaan van ABS en ESP lampjes.