Nog even wat bangmakerij
Buiten deze discussie zitten er wel degelijk mogelijk financiele gevolgen voor greenliners die trekhaak, grotere wielen of andere aanpassingen aan de auto doen die verbruik/uitstoot verhogen (waardoor dus onterecht in het blue/green GEEN tarief gereden wordt). Wegens het succes en daardoor graaigeld mislopen door de overheid kunnen ze hier wel eens heel snel heel streng op worden....mogelijk met terugwerkende kracht.
Grijs kenteken is voorheen ook van de een op de andere dag voor particulieren 570% duurder in houderschapsbelasting geworden..
en ja ik ben een beetje jaloers dat ik wel gewoon moet betalen, maar ik wilde perse DSG....:winkie:
Zal allemaal wel loslopen.....de overheid is echt niet gek en wist vantevoren al wat er zou gaan gebeuren(was ook wel erg makkelijk te voorspellen) ze zullen dus ook heus wel de plannen klaar hebben liggen om dit op te vangen op de een of andere manier en gaan ze echt niet iemand lastig vallen omdat hij een trekhaak gemonteerd heeft.........duurt namelijk ook te lang want pas na 3 jaar zou hij voor de keuring moeten en zou erop gecontroleerd "moeten" worden, anders zou ik niet weten hoe ze het willen doen......
Maar goed, dalijk gaan we met z`n allen rekeningrijden en moeten we gewoon weer betalen hoor, alleen zal dat een gereduceerd tarief zijn.