Trekhaken nieuwe Octavia niet leverbaar in nl

MacManiac78

Forumguru
Via VCDS is de trailer module gewoon aan te melden. Wat nou niet vrij willen geven van de codes. 1 vinkje met VCDS in module 19 en je bent klaar.
 

Fucky

Senior Member
zoals beloofd wat fotootjes!
 

Bijlagen

  • DSC02084.JPG
    DSC02084.JPG
    149,8 KB · Weergaven: 150
  • DSC02085.JPG
    DSC02085.JPG
    143,4 KB · Weergaven: 147
  • DSC02086.JPG
    DSC02086.JPG
    132,9 KB · Weergaven: 146
  • DSC02088.JPG
    DSC02088.JPG
    193,2 KB · Weergaven: 148
  • DSC02090.JPG
    DSC02090.JPG
    168,1 KB · Weergaven: 151
  • DSC02091.JPG
    DSC02091.JPG
    132 KB · Weergaven: 142
Gefeliciteerd met je nieuwe Octavia en bedankt voor de mooie foto's.
Deze trekhaak ziet er een stuk beter uit dan mijn huidige afneembare trekhaak. Zal (neem ik aan) ook makkelijker te monteren zijn. Kun je er wel nog een beugel op monteren om de kabel van de oplooprem te bevestigen?
 

Fucky

Senior Member
Gefeliciteerd met je nieuwe Octavia en bedankt voor de mooie foto's.
Deze trekhaak ziet er een stuk beter uit dan mijn huidige afneembare trekhaak. Zal (neem ik aan) ook makkelijker te monteren zijn. Kun je er wel nog een beugel op monteren om de kabel van de oplooprem te bevestigen?
die beugel zit er standaard op, niet op de foto te zien want die zit op het vaste gedeelte naast de stekkerdoos!
 

andrehj

Forumguru
Wat een mooie bak zeg. Volgens mij een betere trekhaak dan die van VW. Gewoon een kliksysteem?
Volgens mij is dat precies dezelfde haak als degene die ook af-fabriek (niet in NL) op een Superb wordt geleverd.
Deze wordt gemaakt door het Tsjechische bedrijf Prof Svar, en ik heb er nog geen negatieve ervaringen over kunnen vinden. Niks mis mee dus.
 

Fucky

Senior Member
Volgens mij is dat precies dezelfde haak als degene die ook af-fabriek (niet in NL) op een Superb wordt geleverd.
Deze wordt gemaakt door het Tsjechische bedrijf Prof Svar, en ik heb er nog geen negatieve ervaringen over kunnen vinden. Niks mis mee dus.
dat klopt, ziet er allemaal prima uit en werkt soepel!
 
Heb één van de eerste type 2 combi's in NL. Had hetzelfde probleem met de trekhaak, die zou niet geleverd kunnen worden. Trekhaak is uiteindelijk na 3 weken toch gemonteerd, zonder problemen. Een trekhaak is toch een vrij normaal en veel gebruikte accesoire, waarom die er niet gewoon standaard op zit? Af fabriek niet kan ik me voorstellen ivm transport.
Ik heb nu eenzelfde probleem met de nieuwe combi, type 3. Trekhaak (voorlopig) niet te leveren. Vreemd, ben net terug uit Tsjechie en heb daar type 3 (sedan en combi) met trekhaak gezien ........
 

Fucky

Senior Member
Heb één van de eerste type 2 combi's in NL. Had hetzelfde probleem met de trekhaak, die zou niet geleverd kunnen worden. Trekhaak is uiteindelijk na 3 weken toch gemonteerd, zonder problemen. Een trekhaak is toch een vrij normaal en veel gebruikte accesoire, waarom die er niet gewoon standaard op zit? Af fabriek niet kan ik me voorstellen ivm transport.
Ik heb nu eenzelfde probleem met de nieuwe combi, type 3. Trekhaak (voorlopig) niet te leveren. Vreemd, ben net terug uit Tsjechie en heb daar type 3 (sedan en combi) met trekhaak gezien ........
alleen de afneembare is op dit moment leverbaar! ook voor de combi heb ik begrepen! weet niet welke je hebt gezien in Tsjechie
 

derf

Senior Member
Ik dacht dat de trekhaak voor hb en combi identiek waren. In de prijslijst staat ook geen ander vermelding voor de combi. Bij andere artikelen wel. Zie bijv. de kofferbakschaal
 

cDree

Lid
Voor mij is besloten dat de trekhaak achteraf geplaatst gaat worden, zal mij benieuwen hoe dit zal gaan verlopen, ik kan er wel mee leven als het een paar maanden later is, als het dan maar wel mogelijk is :)
 

Fucky

Senior Member
Voor mij is besloten dat de trekhaak achteraf geplaatst gaat worden, zal mij benieuwen hoe dit zal gaan verlopen, ik kan er wel mee leven als het een paar maanden later is, als het dan maar wel mogelijk is :)
kijk even een aantal berichten terug!! alles is in orde gekomen, het enige is nog de koeling daar weet niemand een antwoord op in NL.
vandaag gereden met de sloep van 1000kg er achter en de temp geeft geen verschil t.o.v. eerder gereden afstanden zonder trailer!
 

Edwin1969

Actief lid
kijk even een aantal berichten terug!! alles is in orde gekomen, het enige is nog de koeling daar weet niemand een antwoord op in NL.
vandaag gereden met de sloep van 1000kg er achter en de temp geeft geen verschil t.o.v. eerder gereden afstanden zonder trailer!

Foto's ???

Ben n.l. benieuwd naar het "doorzakken" omdat ik mij afvraag of hulpveren nodig zijn (heb ze niet besteld).

gr.
Edwin
 
Bovenaan Onderaan