Elke wagen die ik heb gehad is zowiezo naar de detailer geweest voor een of andere behandeling. Het maakt gewoon alles veel makkelijker om te onderhouden. Het kuist zoveel makkelijk, vuil blijft er ook niet zo gemakkelijk aanhangen. Bij sonic heb ik gekozen om de gevoelige onderdelen te laten ppf'en & de rest te laten coaten in het beste wat er op de markt is. Dit lijkt me een mooie combi voor een wagen zoals sonic.
Moest er nu een nieuwe porsche of wat dan ook er gekomen zijn had ik zonder twijfelen de wagen in een full ppf gestoken en daar de coating over laten leggen. Maar dat is wat overkill voor sonic naar mijn eigen mening
Zowiezo staat een rondje Nring op de planning eens ingereden
(Ja ik rij mijn wagen nog altijd in volgens een bepaalt schema)
Zoals ik al een paar keer aangegeven heb, kan je idd op de ring tegen heel wat kosten aanlopen als het fout gaat. Daarom is het ook belangrijk om maar 80% je van je kunnen te benutten & je altijd wel wat inhouden. Zo heb je toch fun & haal je er heel wat risico uit.
Zelf blijf ik er af als het regent & op zondag zal ik nooit een rondje doen... Ik ga veel liever in de week als enkel de locals er zijn.