Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power is de correcte reden waarom ze er zijn ;)
Bram kan nog altijd de wielkassen laten uitrollen zodat ze iets breder staan en de wielen dus binnen de kassen komen, zonder die kapjes … maar denk niet dat dat de bedoeling is. Mijn broer heeft dat vroeger nog eens bij zijn gti laten doen. Kans op lakbarstjes is wel groot. :pardon:

Tees

Donateur
Eigenlijk totaal belachelijk dat zo'n ieniemienie stripje dat 'probleem' oplost. Er is natuurlijk een goede veiligheidstechnische reden dat die regel er is (dat je niet gegrepen kan worden door een draaiend deel als een band/velg), maar dit helpt daar eigenlijk niets bij. Had VW gesierd als ze hier gewoon mooie, wat bredere wielkasten op hadden gezet. Maarja, dat kost meer geld...

Rallye

Forumguru
@Tuner111 Even als Golfrijders “onder elkaar”. Merk jij een verschil tussen de rechter buitenspiegel van de Golf en je Skoda? In de zomer staat bij ons ook de Mini Roadster op de oprit en zet ik de Golf achteruit redelijk strak langs de heg van de buren. Hij staat echter vaker toch schuin dan ik mij van de Octavia RS Combi herinner. Ik heb het idee dat de rechterbuitenspiegel van de Golf aan eender beeld geeft dan bij de Skoda. Is dat ook jouw ervering?

Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
ATM heb ik nog 0 meter in mijn eigen wagen gereden :D dus @Rallye ik hou je op de hoogte van mijn bevinding :)
Mijn detailer zal idd al meer achter het stuur gezeten hebben dan ik op dit moment :) Morgen gaat hij de ppf in & hoop ik ergens deze week hem te mogen gaan halen :)

leon-cupra

Forumguru
Klopt, mooi om te zien deze auto krijgt de best mogelijke start en zal er altijd beter uit blijven zien dan wanneer deze stappen niet ondernomen worden.
Spijtig dat het verdomd veel geld kost. Steken veel m/v/x-uren in. Vraag mij af hoe veel “pijn” het doet als je zo een volledige behandeling doet en de eerste kras komt erin. Want die is onvermijdelijk en op een blauwe zie je ze des te beter. Voor mij dé reden om nooit zoveel geld uit te geven voor net even wat meer “bling”.

Bovenaan Onderaan