Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

Schippersss

Forumguru
Werkelijkwaar een mooie auto.
Ben ook een beetje aan het rond kijken, maar deze wordt in NL nog weinig aangeboden 2e hands.

s-line

Forumguru
@Jooo... Eerst vond iedereen de O3fl ook niets tot hij er in het echt was. Toen viel het wel weer mee en was hij zelfs mooier. Maar vaak zeggen mensen die nog net een “oude” hebben dat ze de nieuwste niet mooi vinden...:jaja:

philippe bakker

Forumguru
@Jooo... Eerst vond iedereen de O3fl ook niets tot hij er in het echt was. Toen viel het wel weer mee en was hij zelfs mooier. Maar vaak zeggen mensen die nog net een “oude” hebben dat ze de nieuwste niet mooi vinden...:jaja:
Nu vind ik bij de FL toch het interieur er beter op vooruitgegaan dan de buitenkant se.

Jooo...

Forumguru

Hahaha mijn "oude" moet zelfs nog geleverd worden :pieker:

Is wel een feit dat iedereen altijd aan het nieuwe model moet wennen... Maar meestal blijf ik toch bij mijn conclusie :D

Jooo...

Forumguru
Yep maar dat model geraak je 2de hands niet verkocht. Er zijn er hier al geweest die bijna elke week 1000 euro minder vroegen

Ik denk dat je hier in de belgische contreien wel een betere 2de hands markt voor zo'n wagen hebt aangezien het hier goedkoper is om hem op de baan te krijgen. Om een voorbeeld te geven => skoda octavia rs 245 betaal je eenmalig (in vlaanderen) bij inschrijving voertuig ongeveer 565,41 euro en jaarlijkse verkeersbelasting (in vlaanderen) 388,72 euro. :dankje:

Tuner111

Forumguru
zelf vindt ik de 280 superb niet echt wauw.

de auto is veel te zwaar, en daardoor voel je de pk's niet echt.. geef me maar dan de mijne :D

philippe bakker

Forumguru
Ik denk dat je hier in de belgische contreien wel een betere 2de hands markt voor zo'n wagen hebt aangezien het hier goedkoper is om hem op de baan te krijgen. Om een voorbeeld te geven => skoda octavia rs 245 betaal je eenmalig (in vlaanderen) bij inschrijving voertuig ongeveer 565,41 euro en jaarlijkse verkeersbelasting (in vlaanderen) 388,72 euro. :dankje:
De Octavia rs ligt gewoon beter op de markt. Zowel jonge gasten als 40’ers hebben interesse in de rs. En de superb spreekt niet de jongeren aan en 40’ers gaan dan ook eerst es kijken naar premium merken.

Jooo...

Forumguru
De Octavia rs ligt gewoon beter op de markt. Zowel jonge gasten als 40’ers hebben interesse in de rs. En de superb spreekt niet de jongeren aan en 40’ers gaan dan ook eerst es kijken naar premium merken.

Daar heb je een punt!

Dan reken ik mezelf nog bij de jonge gasten :jaja:

leon-cupra

Forumguru
ligt ook aan de prijs hé. 03 ongeveer 25-30d tweedehand, S3 +/- 40d. Eerste is een stuk financieel haalbaarder dan het tweede voor velen.
En voor 40d ga je idd ook eerder naar de premiummerken kijken.

Bovenaan Onderaan