ga je voor stage3?met wat ik van plan ben is de r600 een must
Het positieve effect heb je eigenlijk alleen maar / vooral als je ook de software aanpast, maar uiteraard de software pas aanpassen als alle hardware wijzigingen doorgevoerd zijn voor optimaal resultaatik wil graag stuk per stuk voelen wat het verbeterd
Ohlaaa netjes!!!
Heb in de week nog even met een Octavia RS gespeeld die stage 2 staat van bij DVX (340pk/460nm)
Moet zeggen dat spel gaat goed!!!
Dan ga je misschien eens 71 rijden waar je 70 mag ?goed om weten
met wat ik van plan ben is de r600 een must
Ga je ons alleen maar lekker maken, of kan je vast een tipje van de spreekwoordelijke sluier oplichten?
Collega van me vond dat m dan teveel resonantie kreeg vanbinnen, van het wegnemen van de middendemper ... Benieuwd wat jij er van gaat vindenVandaag ook de VWR R600 geinstalleerd in het hart van mijn red baron.. hij zegt tegen me dat hij eindelijk kan ademen
je voelt direct dat hij veel directer reageert, dus ook veel scherpen op de gas.
next mod.. middendemper delete
Ja gaat vooral binnen te horen zijnCollega van me vond dat m dan teveel resonantie kreeg vanbinnen, van het wegnemen van de middendemper ... Benieuwd wat jij er van gaat vinden
Collega van me vond dat m dan teveel resonantie kreeg vanbinnen, van het wegnemen van de middendemper ... Benieuwd wat jij er van gaat vinden
Bij welke leeftijdsgroep moet ik me dan voegen? 3de midlife-crisis of pre-gepensioneerde binnen een 6-tal jaar?De Octavia rs ligt gewoon beter op de markt. Zowel jonge gasten als 40’ers hebben interesse in de rs. En de superb spreekt niet de jongeren aan en 40’ers gaan dan ook eerst es kijken naar premium merken.
Gewoon versletenBij welke leeftijdsgroep moet ik me dan voegen? 3de midlife-crisis of pre-gepensioneerde binnen een 6-tal jaar?