Tuner's Skoda Octavia RS 245 Berline "Octavius Rsus 'Codename': Red Baron"

MaxN

Donateur
Ik denk dat er nog meer aanpassingen aan het blok komen die de extra lucht goed kan gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Kurtje

Forumguru
Stage 2 is het ook al een hele verbetering! Zelfs op een standaard blok merk je dat hij gewoon soepeler loopt :)

Tuner111

Forumguru
doel is gewoon met hardware aanpassing eerst te werken en dan pas de software. ik wil graag stuk per stuk voelen wat het verbeterd en natuurlijk is rome en brussel ook niet op een dag gebouwd :)

maar een andere downpipe en uitlaat komen er zowiezo :)

CDK

Forumguru
ik wil graag stuk per stuk voelen wat het verbeterd
Het positieve effect heb je eigenlijk alleen maar / vooral als je ook de software aanpast, maar uiteraard de software pas aanpassen als alle hardware wijzigingen doorgevoerd zijn voor optimaal resultaat :jaja:

Kurtje

Forumguru
Ohlaaa netjes!!!

Heb in de week nog even met een Octavia RS gespeeld die stage 2 staat van bij DVX (340pk/460nm)
Moet zeggen dat spel gaat goed!!!

Witte76

Forumguru
Vandaag ook de VWR R600 geinstalleerd in het hart van mijn red baron.. hij zegt tegen me dat hij eindelijk kan ademen :D

je voelt direct dat hij veel directer reageert, dus ook veel scherpen op de gas.

next mod.. middendemper delete :)
Collega van me vond dat m dan teveel resonantie kreeg vanbinnen, van het wegnemen van de middendemper ... Benieuwd wat jij er van gaat vinden

Kurtje

Forumguru
Ik vond het bij die stage 2 Octavia nogal heel scherp klinken, niet mooi zwaar...
De eigenaar zei onmiddellijk damn je Cupra klinkt vet met die Milltek :D

dirkie996

Forumguru
De Octavia rs ligt gewoon beter op de markt. Zowel jonge gasten als 40’ers hebben interesse in de rs. En de superb spreekt niet de jongeren aan en 40’ers gaan dan ook eerst es kijken naar premium merken.
Bij welke leeftijdsgroep moet ik me dan voegen? 3de midlife-crisis of pre-gepensioneerde binnen een 6-tal jaar?:D

Bovenaan Onderaan