Ik heb geen idee hoe dit bij de FL gaat zijn. Hopenlijk beter.@philippe bakker , zoals je zelf weet blijf je dan ook even stilstaan bij kickdown
Ging hem ook gewoon even over het feit dat door extra pk's er iets meer beleving zal zijn.
Zowel jonge gasten als 40’ers
zelf vindt ik de 280 superb niet echt wauw. De auto is veel te zwaar, en daardoor voel je de pk's niet echt.. geef me maar dan de mijne
Zowel jonge gasten als 40’ers hebben interesse in de rs
bij mijn rs is dat 5,0 nuEen S3 280 weegt ongeveer 250kg meer t.o.v. jouw RS245. Elk paard in de Superb moet 5,8 kilogram versjouwen terwijl jouw RS per pk er 5,6 moet meetorsen. Groot is het verschil niet, maar alle kleintjes helpen
Toch geen VWR R600??
Apec had die ook voor ik geloof 450. Maar vond ik overbodig
Apec had die ook voor ik geloof 450. Maar vond ik overbodig
Met de r600 filter hè. Een van de beste die er zijn voor de 2.0 tsiMet standaard meegeleverd luchtfilter? Of ga je ook nog een andere gebruiken?
Ik vind het jammer dat deze niet voor de TDI’s beschikbaar is.
Mij was er gezegd + 15 pk en wat meer geluid. En beiden is echt niet nodig vind ik want de pk’s geraak je ni kwijt. Tractie ! Moest daar iets voor zijn directieder zijn mening natuurlijk, maar de r600 geeft je wel voordelen
Mij was er gezegd + 15 pk en wat meer geluid. En beiden is echt niet nodig vind ik want de pk’s geraak je ni kwijt. Tractie ! Moest daar iets voor zijn direct