philippe bakker
Forumguru
Als je beiden zeker gaat doen en je kan nu euro’s uitsparen doen zou ik zeggen
En straks 'n verbruik van minder dan 5l/100km? ( grapje)Kogel is door de kerk gegaan
de downpipe komt eerst. ik heb een deal met iemand kunnen maken dat de korting op de kw voor me blijft dus begin volgend jaar komt er een kw ddc, andere velgen en Michelin Sp4'sen onder de rode baron
Rede is dat dan alles klaar is aan het motor gedeelte op de intercooler na. maar dit zal samen met de Stage 2 tuning bij br gebeuren ergens volgend jaar
zo kom alles mooi
Nee nee optrekken in 5 sec ja !En straks 'n verbruik van minder dan 5l/100km? ( grapje)
Een 350 pk dan ?
Dan zal er toch eerst een andere turbo op moeten. Stage 1 bij BR performance zit nog maar op 300pk. Dus +400pk met enkel stage 2 (wat uitlaat en intercooler inhoudt) zal er niet in zitten. Max zal idd de 350pk zijn zoals philippe aangeeft.Als Bram iets doet dan doet hij het goed. Ik gok op iets meer dan 400pk
Er hadden er al 335 uit een 245 gehaald en bram heeft nu toch al wel geïnformeerd te werk gegaan vandaar mijn gokDan zal er toch eerst een andere turbo op moeten. Stage 1 bij BR performance zit nog maar op 300pk. Dus +400pk met enkel stage 2 (wat uitlaat en intercooler inhoudt) zal er niet in zitten. Max zal idd de 350pk zijn zoals philippe aangeeft.
Die had hij al liggen toch??Ik gok dat Bram ook nog voor een ander turbootje gaat