Toch geniet dat laatste mijn voorkeur; liever de lange adem dan het hitsige...
Het een sluit het ander ook niet uit.
Toch geniet dat laatste mijn voorkeur; liever de lange adem dan het hitsige...
Beste, je voelt je precies aangevallen, terwijl ik net heb aangehaald dat voor mij de discussie over wegligging en remmen gesloten was. Als jij inderdaad al langer dan 35 jaar auto rijd, en uw hoogtepunten een Panda Sport en nu de Citygo met de retestrakke wegligging, superremmen en een ongelooflijk vermogen. En terwijl die op hoge snelheid nog het comfort biedt van een limousine, dan vraag ik me af waarmee jij de laatste 30 jaar hebt gereden, als ik dit uit uw reacties opmaak( voor uw leeftijd dan, (als die klopt)Doordat jijzelf telkens terug je wagen zo ophemelt, begint het voor mij zelfs belachelijk te worden, uw argumenten.@ dirkie996:
Beste Dirkie,
De panda sport die ik had heb ik nieuw gekocht in 2008. En Duitse kwaliteit...?
Misschien herinner jij je nog het programma Top Gear? Daar hadden ze een test van dat model en daarin maakten ze de opmerking toen ze bezig waren met de test en de portieren sloten dat het wel leek of ze een auto van Duitse makelij hadden in de test. Zegt dat je genoeg?
Dat je expliciet vermeldt dat je al 35 jaar je rijbewijs hebt geeft mij een beetje het gevoel dat je denkt een broekie voor te hebben.
Maar ik kan je gerust stellen, ik heb het rijbewijs ook al heel wat jaartjes en, meer dan 35 jaar en heb dus ook al heel wat voertuigen van verschillende merken tot mijn beschikking gehad.
Dat zal toch zeker niet...
@B.Stuurder : bescheiden is hij wel, onze dierenvriendDat zal toch zeker niet...
Als de prostaat het nog toelaatJongens, gedraag je naar je leeftijd en hou op met zo'n wedstrijdje ver plassen...
Nee, op z'n Hollands te lullen.@dirkie996 : begin je nu op z'n Vlaams door te draaien?
Nee, op z'n Hollands te lullen.
En laten we nu maar beiden ophouden, of we worden nog verbannen van dit forum
No hard feelings, even goede forummers
@Blackciti; verlos mij uit deze ondraaglijke spanning, ik wacht nog steeds
Ik mag toch wel uit interesse vragen naar zijn autoverleden, kom zeg