.....
Wat me wel zorgen baart zijn de problemen met de VAG-motoren zoals ik die hier lees en ook bij ons op Seat-Online.......dat was vroeger echt niet zo.
De grote vraag is natuurlijk: wat is de verhouding tussen tevreden gebruikers en gebruikers met problemen?
Ik maak me niet direct zorgen over VAG motoren.
1) Mensen gaan steeds meer op zoek op het Internet bij problemen.
2) Tevreden gebruikers melden zelden dat ze geen problemen hebben
3) Er is een grote schare VAG rijders niet in fora vertegenwoordigd, meestal omdat ze geen problemen ervaren en daarom niet de behoefte hebben om informatie te vinden.
4) Grootste deel van VAG rijders zijn de simpele rijders die een auto kopen om van A naar B te komen en die het verder niet interessert, zolang de auto maar start en rijd.
Persoonlijk (Ok ik heb een Laguna gereden, verklaart veel) vindt ik het aantal klachten nogal meevallen vergeleken met andere fora waar ik actief ben geweest, hier ben ik op een gegeven moment afgehaakt, simpel omdat ik de klachten zat was, weinig positieve berichten of kennisuitwisseling, meestens klachten oplossen en meer van die negatieve ervaringen.
Renauklt heeft ook veel qua naam in moeten leveren op die laguna.... (persoonlijk redelijk probleemloos gereden, LPG problemen dan niet meegerekend)