TVS Engineering Groepsactie 2018 Chiptuning/DSG optimalisatie

Wilt u deelnemen aan de groepsactie

• Ja, ik wil deelnemen aan de groepsactie 2018

Stemmen: 28 80,0%
  • Nee, Ik wil niet deelnemen aan de actie

Stemmen: 7 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .

Nick2203

Forumguru
Heren, zoals aangegeven door TVS verzamel ik de vragen, en stuur ze eind deze week door naar TVS.

Ik ben een beetje in de war door de prijslijst. Ik heb een Kodiaq 1.4 TSI 150pk. Wil stage 2 motor en dsg upgrade uit laten voeren.
Als ik op de website van TVS kijk dan zie ik dat ik voor stage II engine software en DSG stage II+ €999 kwijt ben.

In de prijslijst staat dezelfde prijs. Hierdoor lijkt het een prijslijst excl korting of vergis ik me?

CBreedijk

Donateur
Ik ben een beetje in de war door de prijslijst. Ik heb een Kodiaq 1.4 TSI 150pk. Wil stage 2 motor en dsg upgrade uit laten voeren.
Als ik op de website van TVS kijk dan zie ik dat ik voor stage II engine software en DSG stage II+ €999 kwijt ben.

In de prijslijst staat dezelfde prijs. Hierdoor lijkt het een prijslijst excl korting of vergis ik me?

Klopt.Korting gaat er nog van af.

Eemspoort

Forumguru
Och, het staat allemaal in het lijstje. Van 260 naar 310 pk vind ik niet misselijk voor een atmosferische motor.
Maar goed, ik heb Mischa een berichtje gestuurd, dus ben eens benieuwd wat daar uit komt.

Nick2203

Forumguru
In hoeverre is het mogelijk om een Stage I motor upgrade en stage II DSG uit te voeren, en wat doet dat met de prijs?

Heb niet perse behoefte aan veel meer vermogen, maar stel de DSG upgrade + life extention wel erg op prijs ...

Patbanbu

Actief lid
Zéér veel interesse, maar toch nog wel wat vragen voor tuning van mijn 2,0 TSI Kodiaq:
  • Ook al schijnt het tunen van de 2,0 tsi nog niet mogelijk te zijn, hij staat wel in de prijslijst. Blijft de prijs van kracht tot het wél kan?
  • Is bij Stage II chiptuning het tanken van RON 98 noodzakelijk?
  • Is de combinatie Stage I motor en Stage II DSG ook een mogelijkheid? (met name de life-extension klinkt interessant)
  • In hoeverre past het aanpassen van de S-stand naar een stand voor het trekken van de caravan in dit verhaal? Valt dat onder een bepaalde Stage .. aanpassing van de DSG?
Ik vind het nu al een TOP ACTIE!!!

peterhuppertz

Forumguru
In hoeverre is het mogelijk om een Stage I motor upgrade en stage II DSG uit te voeren, en wat doet dat met de prijs?

Heb niet perse behoefte aan veel meer vermogen, maar stel de DSG upgrade + life extention wel erg op prijs ...

Die vraag rijst bij mij ook. Aan de andere kant is het prijsverschil maar 100 eurootjes.

Simon2604

Donateur
Zeer veel interesse. Ook mijn vader is geïnteresseerd (is ook lid van dit forum).
Is dit ook i.c.m met het wegschrijven van de EGR?

Bovenaan Onderaan