TVS Engineering Groepsactie 2018 Chiptuning/DSG optimalisatie

Wilt u deelnemen aan de groepsactie

• Ja, ik wil deelnemen aan de groepsactie 2018

Stemmen: 28 80,0%
  • Nee, Ik wil niet deelnemen aan de actie

Stemmen: 7 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .

VanRoyal

Forumguru
Nog een vraagje voor op de lijst: Hoe zit het met (fabrieks)garantie? Ik heb er al het een en ander over gelezen, maar dat strekte van "Je blijft gewoon fabrieksgarantie houden" tot "Fabrieksgarantie vervalt", dus daar ben ik nog niets wijzer van geworden.

Eemspoort

Forumguru
Net een telefoontje gehad van TVS. Vriendelijke, vrolijke lui! Dat begint al goed.
Duidelijk uitleg gehad over wat er mogelijk is met mijn autootje, helemaal duidelijk.
Dus ik ga deze ronde ook mee doen, ben zeer benieuwd!

peterhuppertz

Forumguru
Ik hoef geen bakken met piekvermogen. Koppel is fijn. Ik tank liever geen 98.
Is een stage 2 dan wat ik wil? Ik wil wel een stage 2 voor de dsg ivm levensduur...

tvsengineering

Actief lid
Beste Leden.

Even snel antwoord op de belangrijkste vragen.

Deze actie zal alleen gelden op locatie varsseveld dus niet bij onze dealers.

Stage 1 in combinatie met een stage 2 DSG is mogelijk.
Maar jullie hebben ook al gezien dat scheelt zonder dat de korting eraf is maar 100 euro.
Met korting praten we over tientjeswerk.
Wij adviseren altijd een stage 2 programma te nemen omdat het op maat werk is.
Een stage 1 motorsoftware is een kant en klaar versie. Hier zou een eindcontrole aan gedaan worden maar eventuele aanpassingen zijn dan niet mogelijk.

Met een stage 2 programma word hij volledig op uw motor afgesteld en maakt het zelfs niet uit of u op 95/98 of 102 wil rijden.
Daarbij komt ook nog dat voor en na de auto op de bank gaat.dus u weet ook precies het vermogen.
Wij staan meer achter het stage 2 programma als het stage 1 programma daarom bieden is de prijs erg scherp.
Hopelijk hebben jullie begrip voor deze situatie want tunen kan maar op 1 manier goed gedaan worden.

De actie voor de Kodiaq 2.0 zal blijven staan. zodat van deze actie gebruik gemaakt kan worden.
Mail even naar mischa@tvsengineering.nl dan zorg ik dat de eigenaar hier op kenteken een bevestiging van krijgt.
De DSG van de van deze Kodiaq kan al wel aangepast worden. Die kunnen eigenaren al aan laten passen.
Hier zal een bedrag van 499 euro voor worden gerekend en de totale korting word later met de motorsoftware verrekend.

Vanaf het stage 2 DSG programma kunt u kiezen of u de S-stand normaal of caravan/aanhangwagen stand wilt programmeren.

Hopelijk heb ik jullie vragen zo goed mogelijk beantwoord.

Met vriendelijke groet

Mischa TVS.

bartvw

Forumguru
Is het mogelijk om met een Audi A3 mee te doen.
Zo ja het is er 1 van 2012 met een 1.2 liter 105 pk.
Moet je dan voor de prijs kijken naar een Octavia 1Z met 105 pk

Grt Bart

haggard

Senior Member
Ik doe mee! Dan maar vanuit het noorden naar Varsseveld rijden en op de terugweg met een big smile via duitsland weer terug....
Het gaat in mijn geval om een Skoda Octavia Combi 5e 1.2TSI 105hp en ik ga voor de stage 2 chiptuning (is een handgeschakelde bak)...

Laatst bewerkt:

peterhuppertz

Forumguru
In het engels hebben ze daar een mooie naam voor: SWAMBO
She Who Always Must Be Obeyed

"Do you want to speak to the Man In Charge, or to the Woman Who Knows What's Happening?" :deuk:

... en weer terug on-topic. Ik ga morgen maar eens even bellen met TVR. Ik bedoel TVS.

Nick2203

Forumguru
Wij adviseren altijd een stage 2 programma te nemen omdat het op maat werk is.
Met een stage 2 programma word hij volledig op uw motor afgesteld en maakt het zelfs niet uit of u op 95/98 of 102 wil rijden.

Thx, ik ben overtuigd. Omdat het gaat om mijn eigen met zuur verdiende centjes gekochte beertje, vind ik het eigenlijk best spannend ... ben toch altijd ook een beetje voorzichting met dit soort "grappen".

En mijn "SWABO" vindt het al snel best (als ik maar van haar auto afblijf ;)) ... dus we kunnen een ritje naar Varsseveld gaan maken (als de poll gesloten we een afspraak gemaakt hebben).
:yeah::yeah::yeah:

Laatst bewerkt:
Ik ga voor stage 2 + dsg 2.
En is het nu zo'n moeilijk verhaal over de prijzen en kortingen:lezen:

Wat is mij nog afvraag, werkt TVS ook met een aanduiding, zoals VAG tuning dat doet op de buitenkant van de auto?

ackten

Actief lid
Wou ik ook zeggen. En daarnaast hoeveel tuners beloven veel pk’s maar blijkt uiteindelijk dat de motor pingelt of andere klachten krijgt.

Heb zelf een Megane RS gehad die gemapped is door Fastchip. De tuner voor Renault Sport, geen winstoogmerk en puur een liefhebber. Ik weet het wel.

LT83

Forumguru
Wou ik ook zeggen. En daarnaast hoeveel tuners beloven veel pk’s maar blijkt uiteindelijk dat de motor pingelt of andere klachten krijgt.

Heb zelf een Megane RS gehad die gemapped is door Fastchip. De tuner voor Renault Sport, geen winstoogmerk en puur een liefhebber. Ik weet het wel.

Rekende hij er niets voor...geen winstoogmerk?? :tongue:
Het zal best een goed en eerlijk bedrijf zijn, maar er moet toch geld verdient worden lijkt mij :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

ackten

Actief lid
@Luuk Thijssen Winstoogmerk wil zeggen dat het niet de bedoeling is om er winst uit te halen maar uiteraard wel om de kosten te dekken. En idd was het voor clubleden destijds voor weinig. Als je Henk van Fastchip kent dan had je deze opmerking niet geplaatst.

eriktv

Forumguru
..

Wat is mij nog afvraag, werkt TVS ook met een aanduiding, zoals VAG tuning dat doet op de buitenkant van de auto?

Er liggen kentekenplaathouders bij de balie die je naar wens erop kunt laten zetten of meenemen om zelf te monteren.

Ik heb ze meegenomen, zien er wel sjiek uit met opliggende letters en niks schreeuwerigs. Ik heb nu houders zonder rand, dus laat dat waarschijnlijk liever zo. :pieker:

Bovenaan Onderaan