TVS Engineering Groepsactie 2018 Chiptuning/DSG optimalisatie

Wilt u deelnemen aan de groepsactie

  • Ja, ik wil deelnemen aan de groepsactie 2018

    Stemmen: 28 80,0%
  • Nee, Ik wil niet deelnemen aan de actie

    Stemmen: 7 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .
Naast waar je kunt stemmen. Of zit je op tapatalk? Dan kun je het niet zien en zou je even via een browser in moeten loggen
Ik ben van een andere generatie. Dus deze taal is voor mij onbekend (mis ook de interesse hiervoor). Probeer mij nog eens opnieuw te vertellen hoe ik daar achter kan komen. Maar natuurlijk wel bedankt voor de eerste poging:bloos:. Eigenlijk
is voor mij het belangrijkste dat er niet wordt gezegd na 16 april, dat ik niet in de lijst sta en dus te laat ben!
Dus een simpel lijstje met namen is voldoende. Wacht jullie reactie's af.
 

0ri0n88

Forumguru
Bovenaan dit topic staat de poll toch? Deze heb jij dus ook ingevuld toch?
Onder dat zelfde polletje staat een knopje met : uitslag bekijken en dan zie je hoeveel stemmen voor en hoeveel stemmen tegen.

Helaas heeft de topic starter inmiddels wel veranderd dat de namen niet meer leesbaar zijn. Was gister nog wel zo. Als je op ja gedrukt hebt doe je mee en hoef je je geen zorgen te maken.
Ook heeft de topic starter zojuist aangegeven dat de poll enkelt en alleen is om interesse te peilen en dus niet bindend is.
Vanaf 1 mei kan je je afspraak inplannen en zullen er verder details gegeven worden vermoed ik
Groet
 

VanRoyal

Forumguru
Het ging mij niet zozeer om garantie overname, maar meer hoe dealers en/of PON / Skoda omgaan met gechipte auto's. Vervalt de wettelijke garantie? Gaan ze moeilijk doen als er garantie geclaimd wordt? Ik ben dan benieuwd naar de juridische kant van het verhaal, maar ook naar praktijkervaringen.
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: mijn dealer gaf aan dat de garantie vervalt, maar kon dat niet onderbouwen anders dan "Je past iets aan, waardoor bij garantie gelijk zal worden gezegd dat het door de tuning komt".

Ik weet dat het in de praktijk waarschijnlijk niet zo'n vaart zal lopen, maar vind dit toch wel een dingetje...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, het hangt denk ik erg af van de dealer en je relatie daarmee, of die het in voorkomend geval zo zal willen opvatten ;)
Open kaart spelen is het beste; dan krijg je er wel een idee bij.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Ik weet dat het in de praktijk waarschijnlijk niet zo'n vaart zal lopen, maar vind dit toch wel een dingetje...
Dit is er 1 in de categorie......, als bestuurder van een voertuig loop je risico dat je ooit eens een aanrijding meemaakt in je leven, dus ik blijf voortaan thuis en meng me niet meer in het verkeer ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja of: je weet maar nooit of je een stuk meteoriet op je hoofd krijgt, daarom ga ik altijd met een helm op de deur uit. Beetje gechargeerd, maar bedenk wel dat het om een risico inschatting gaat en dat dat risico heel erg klein is.
 

H@RM

Senior Member
Het verschil tussen stage en 1 en 2/2+ is dat stage 1 een standaard programma is en stage 2 echt maatwerk.
Stage 2+ is voor auto's die bijvoorbeeld een downpipe/intake etc hebben.
Dit kunnen we dus gewoon in het maatwerk meenemen.

Misschien een domme vraag, maar even puur de duidelijkheid.

Gaat bij stage 2 de auto de bank op of is het een kwestie van bij wijze van spreken "3 keer volgas het industrieterrein over"
 

Go2Je

Lid
Deel van antwoord TVS :
Met een stage 2 programma word hij volledig op uw motor afgesteld en maakt het zelfs niet uit of u op 95/98 of 102 wil rijden.
Daarbij komt ook nog dat voor en na de auto op de bank gaat
 

Go2Je

Lid
Nog enkele antwoorden op openstaande vraagjes:
@Simon2604 ja de erg word weggeschreven, indien er reeds een fout is in de egr-klep komt hier wel een extra kost bij.

@Simon2604 als jij 2 auto's bezit kan Je met beide auto's meedoen met de actie

@CBreedijk TVS geeft advies, maar de keuzes zijn uiteraard aan uzelf

@CBreedijk DSG aanpassing ongeveer 1.5uur, motor+DSG stage2 toch een dagdeel, een ochtend of middag dus

Mvg
 

tvsengineering

Actief lid
EGR word door ons in de software altijd zo aangestuurd dat hij dicht staat.
Dit is alleen bij het stage 2 programma.

Wanneer hij volledig uit geprogrammeerd moet worden zijn hier extra kosten van 99 euro -25% aan verbonden.

Met vriendelijke groet

Mischa
TVS Engineering.
 

Rofffel

Forumguru
Ik had haar al voorbereid op de chiptuning plannen met (oprecht) de bedoeling dat de DSG minder zou slijten. Dat ik dan meer vermogen heb, is een mooie bijkomstigheid.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik had haar al voorbereid op de chiptuning plannen met (oprecht) de bedoeling dat de DSG minder zou slijten. Dat ik dan meer vermogen heb, is een mooie bijkomstigheid.
En dat het ook kan zonder die prettige bijkomstigheid, hoeft natuurlijk niet vermeld te worden :)
 

MaxN

Donateur
Bij ons ook al eerder besproken, maar iets ander bedrag en alleen chiptuning. Nu ook gelijk DSG erbij voor levensduur idd
 

JackL1978

Actief lid
Misschien heb ik er overheen gelezen :bloos: maar ontvangen wij eerst een mail en kunnen we daarna een afspraak inplannen of kunnen wij(de deelnemers) nu al contact met tvs opnemen voor een plannen van een afspraak?
 

Go2Je

Lid
Daar is nog niets over gezegd geweest, daarom dat ik deze ochtend een mail heb gestuurd naar Mischa met de vraag wat de verdere acties dienen te zijn.
Voor zover ik gelezen heb zou men de afspraken willen inplannen vanaf 1mei.
Maar dit dient nog bevedtbev te worden.
Wordt vervolgd
 
Bovenaan Onderaan