0ri0n88
Forumguru
Naast waar je kunt stemmen. Of zit je op tapatalk? Dan kun je het niet zien en zou je even via een browser in moeten loggenWaar moet ik dan op tikken? Waar staat dat?
Naast waar je kunt stemmen. Of zit je op tapatalk? Dan kun je het niet zien en zou je even via een browser in moeten loggenWaar moet ik dan op tikken? Waar staat dat?
Ik ben van een andere generatie. Dus deze taal is voor mij onbekend (mis ook de interesse hiervoor). Probeer mij nog eens opnieuw te vertellen hoe ik daar achter kan komen. Maar natuurlijk wel bedankt voor de eerste poging. EigenlijkNaast waar je kunt stemmen. Of zit je op tapatalk? Dan kun je het niet zien en zou je even via een browser in moeten loggen
Om mijn eigen vraag te beantwoorden: mijn dealer gaf aan dat de garantie vervalt, maar kon dat niet onderbouwen anders dan "Je past iets aan, waardoor bij garantie gelijk zal worden gezegd dat het door de tuning komt".Het ging mij niet zozeer om garantie overname, maar meer hoe dealers en/of PON / Skoda omgaan met gechipte auto's. Vervalt de wettelijke garantie? Gaan ze moeilijk doen als er garantie geclaimd wordt? Ik ben dan benieuwd naar de juridische kant van het verhaal, maar ook naar praktijkervaringen.
Dit is er 1 in de categorie......, als bestuurder van een voertuig loop je risico dat je ooit eens een aanrijding meemaakt in je leven, dus ik blijf voortaan thuis en meng me niet meer in het verkeerIk weet dat het in de praktijk waarschijnlijk niet zo'n vaart zal lopen, maar vind dit toch wel een dingetje...
Het verschil tussen stage en 1 en 2/2+ is dat stage 1 een standaard programma is en stage 2 echt maatwerk.
Stage 2+ is voor auto's die bijvoorbeeld een downpipe/intake etc hebben.
Dit kunnen we dus gewoon in het maatwerk meenemen.
Misschien een domme vraag, maar even puur de duidelijkheid.
Gaat bij stage 2 de auto de bank op of is het een kwestie van bij wijze van spreken "3 keer volgas het industrieterrein over"
En dat het ook kan zonder die prettige bijkomstigheid, hoeft natuurlijk niet vermeld te wordenIk had haar al voorbereid op de chiptuning plannen met (oprecht) de bedoeling dat de DSG minder zou slijten. Dat ik dan meer vermogen heb, is een mooie bijkomstigheid.