De reden is dat het volgens Rico niet mogelijk is
om een rollenbank uitdraai te krijgen.
Tijdens de proefrit ging hij als de brandweer!Idd jammer. Heb dit ook vernomen van TVS. Echter zij gaven aan dat meten vrij accuraat gegaan kan worden vanuit weg-situatie.
“Stage 2 is ook mogelijk, geen probleem. Dit kunnen wij gewoon op straat uitvoeren. Vermogen is aardig nauwkeurig te bepalen aan de hand van meetwaarden.
Het komt inderdaad door de 4x4, maar ook in 2wd modus accepteert de auto de testbank niet”
Maar iig, terug naar jou Huib: hoe bevalt de 239pk en nog meer de 486nm??
Nou het lijkt mij enigszins een bewijs van hetgeen er wordt bereikt en waarvoor je betaald.Wat is het belang van de rollenbank-uitdraai?
Nou het lijkt mij enigszins een bewijs van hetgeen er wordt bereikt en waarvoor je betaalt.
Tijdens de proefrit ging hij als de brandweer!
Een dsg aanpassing was nog niet mogelijk omdat de software daarvoor nog ontbreekt.
Het zou gaan om de DQ 500 met natte koppeling.
Je was er vroeg bij vanmorgenEn die DSG aanpassing is juist zo belangrijk TVS is de enige die dat wél kan.
Ik hoor graag hoe het je zal bevallen. En of het ook is gelukt. Volgens VAG is het niet mogelijk dat een ander al de benodigde software hiervoor heeft??!TVS is de enige die op dit moment de laatste versie van de DQ500 kan aanpassen. Donderdag gaat dat bij de mijne namelijk gebeuren
Ik hoor graag hoe het je zal bevallen. En of het ook is gelukt. Volgens VAG is het niet mogelijk dat een ander al de benodigde software hiervoor heeft??!
Ik hoor graag hoe het je zal bevallen. En of het ook is gelukt. Volgens VAG is het niet mogelijk dat een ander al de benodigde software hiervoor heeft??!
Denk dat VAG beter eens op cursus kan gaan bij TVS.....Volgens VAG is het niet mogelijk dat een ander al de benodigde software hiervoor heeft??!
Volgens VAG is er geen tuner die deze dsg bak kan aanpassen.