TVS Engineering Groepsactie 2018 Chiptuning/DSG optimalisatie

Wilt u deelnemen aan de groepsactie

• Ja, ik wil deelnemen aan de groepsactie 2018

Stemmen: 28 80,0%
  • Nee, Ik wil niet deelnemen aan de actie

Stemmen: 7 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .

JackL1978

Actief lid
Daar is nog niets over gezegd geweest, daarom dat ik deze ochtend een mail heb gestuurd naar Mischa met de vraag wat de verdere acties dienen te zijn.
Voor zover ik gelezen heb zou men de afspraken willen inplannen vanaf 1mei.
Maar dit dient nog bevedtbev te worden.
Wordt vervolgd

Oké. Even geduld nog

tvsengineering

Actief lid
Beste Leden.

Vanaf nu is de pol gesloten en kunnen we beginnen met het inplannen van de afspraken.
De pol hebben we gebruikt puur als check wat het animo is voor de actie.
Op dit moment hebben we 28 aanmeldingen.
Mocht u toch nog bedenken wel mee te doen aan de actie is dit geen probleem.
Meld dan even bij het inplannen van een afspraak dat u de pol niet hebt ingevuld.

Mooiste is dat we eind mei alle afspraken hebben staan.
Daarna zal dus eventueel de actie ook vervallen. Dus ook voor de personen die niet gestemd hebben.

Mocht u een reden hebben dat u de toch later gebruik wilt maken van de actie plan dan in ieder geval in mei alvast.
Dan hebben we hier achteraf geen discussie over.

Bij deze iedereen bedankt voor jullie reacties.
Jullie kunnen vanaf vandaag de afspraken inplannen met Rico 0640255292. liefst per whats app.
Of het vaste nummer 0315230584 keuzemenu 4.

Ik zal de komende week de topic nog in de gaten houden betreft vragen.

Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet.
Mischa TVS Engineering.

Ik heb interesse in DSG aanpassing omdat de fabrieksoftware voor de bekende klachten zorgt.
Mij is niet helemaal duidelijk wat "drivabilty upgrade" inhoud.
Kun je hierbij gewenst gedrag van de DSG aangeven en de software naar eigen wens laten maken of is deze software alleen om "klachten" te verhelpen?
Bv: schokkerig gedrag van DSG rond 2000rpm verhelpen en de D aanpassen zodat deze bij iets hoger rpm schakelt.

Aangezien ik geen prijslijst ben tegen gekomen in dit topic voor alleen DSG neem ik aan dat ik uit kan gaan van 25% korting op de 499 euro die op de website staat?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

peterhuppertz

Forumguru
Vragen over de werkzaamheden hier, zegt Rico.

Okee, dan ga ik jullie er ook mee vervelen. Ik heb een afspraak op 22 mei...

Ik heb een O2 1.8TSI met een DSG7 met droge-platen-koppeling (de DQ200). Waarvan TVS zelf zegt "Hiervoor heeft TVS in 2011 speciale software ontwikkelt. Zonder het toepassen van deze software zal de versnellingsbak onherroepelijk defect gaan, zodoende z.s.m om laten programmeren."
Ik ga er maar even van uit dat 22 mei voldoende z.s.m. is.

Mijn voornaamste insteek is dat ik wil dat de bak (en de koppeling) langer meegaat. Dat bereik ik dus met een DSG Stage 2+ (met life extender). De motortuning die daar in de forumaanbieding bij zit is een Stage2 of 2+. Dat spulletje kost 799 euro - 25%, dan kom ik uit mijn hoofd op 600 euro. Heb ik geen problemen mee.

Nou lees ik in de tuning-prijslijst bij een Stage 2 tuning "RON 98-102 fuel", maar ik wil graag gewoon Euro95 blijven tanken. Ik lees ook 220pk, maar daar zit ik niet echt op te wachten. Ik vind extra koppel en een mooie koppelkromme best fijn, maar topvermogen boeit me minder. Wat ik zou willen is een modificatie die een fijne trekkracht en een mooie koppelkromme oplevert zonder dat ik ineens RON98 moet gaan tanken.

Lieve mensen van @tvsengineering, mag ik ervan uitgaan dat zoiets op 22 mei geen probleem zal zijn? Of kom ik dan in een "custom services agreement"? ;)

Daarnaast lees ik dat de EGR wordt dichtgezet, maar niet wordt weggeschreven. Kan iemand die er verstand van heeft me uitleggen of dat is wat ik wil?

Bovenaan Onderaan