TVS Engineering Groepsactie 2018 Chiptuning/DSG optimalisatie

Wilt u deelnemen aan de groepsactie

• Ja, ik wil deelnemen aan de groepsactie 2018

Stemmen: 28 80,0%
  • Nee, Ik wil niet deelnemen aan de actie

Stemmen: 7 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Opiniepeiling gesloten .

Horkje

Forumguru
Ben steeds opnieuw aan het sparen voor stage 1 en steeds komen weer andere prioriteiten voorbij die nóg belangrijker zijn.

Maar toch. Stage 2 en 25% korting ik zeg doen.

Ik doe mee met mijn nu nog 150pk handbakje.

HarrieSkoda

Forumguru
Er liggen kentekenplaathouders bij de balie die je naar wens erop kunt laten zetten of meenemen om zelf te monteren.

Ik heb ze meegenomen, zien er wel sjiek uit met opliggende letters en niks schreeuwerigs. Ik heb nu houders zonder rand, dus laat dat waarschijnlijk liever zo. :pieker:

Er liggen voortaan zelfs dome stickers :D.

En een sleutelhanger kan natuurlijk ook niet ontbreken.

Planqgas

Actief lid
Uhm... Is de poll ergens in te vullen? Of is een reactie in deze thread voldoende?

Ik ben geïnteresseerd in de groepskorting, maar zou het liefst eerst zijn eerste beurt laten geven. Deze is echter pas eind september. Kan ik dan alsnog meedoen?

En (niet onbelangrijk) zij die er ook iets van mag vinden moet nog even ingepalmd worden met en ...

CBreedijk

Donateur
Uhm... Is de poll ergens in te vullen? Of is een reactie in deze thread voldoende?

Ik ben geïnteresseerd in de groepskorting, maar zou het liefst eerst zijn eerste beurt laten geven. Deze is echter pas eind september. Kan ik dan alsnog meedoen?

En (niet onbelangrijk) zij die er ook iets van mag vinden moet nog even ingepalmd worden met en ...

Pagina1
Bovenaan staat de poll

Go2Je

Lid
Net al eens even alle posts overlopen,

Bedankt @tvsengineering voor al een deel van de vragen te beantwoorden.
De overige vragen heb ik tot hiertoe al verzameld en geef ik jullie vrijdag door.

bluskabouter

Forumguru
ik zag een vraag voorbij komen over (fabrieks)garantie, daar is nog geen antwoord op gegeven.
neemt TVS deze over?
heb in principe wel interesse, maar zit nog met 1.5 jaar fabrieksgarantie.

tvsengineering

Actief lid
Beste Leden

Bij deze de antwoorden van de afgelopen 24 uur.

Zeer goed punt van @Corné de Kluijver
Custom DSG software 2009 tot heden 499,- euro -25% is 374,25 euro.
custom DSG software 2003-2008 399,- euro -25% is 299,- euro.
Het gaat overigens over het normale DSG pakket met drivebility.
Eventueel stage 3 software is op aanvraag.

Wij hebben voor alle auto's kentekenplaat houders en Badges.
foto is te vinden in de bijlage.

Belangrijk punt is even het verhaal betreft de garantie.
Er word veel verteld over het overnemen van de fabrieksgarantie.
Dit is een puntje wat altijd moeilijk blijft met chiptuning.
Wij bieden als oplossing om de auto altijd kosteloos weer origineel te maken en ook weer terug te programmeren.

Betreft de vraag van @bartvw over de actie voor de Audi A3 en de vraag van @Planqgas.
Stuur mij even een mail of appje dan kom ik met een passende oplossing.

Hopelijk heb ik jullie hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Mischa
TVS Engineering.

Horkje

Forumguru
Qua garantie is er volgens mij geen enkele tuner die de fabrieksgarantie überhaupt over zou kunnen nemen.

Als je binnen de marges van de fabrikant softwarematig gaat tunen, is de kans dat bepaalde onderdelen (eerder) kapot niet groter dan normaal. Mogelijk dat bij bepaalde onderdelen eerder slijtage op zou kunnen treden maar daar zal het rijgedrag (koude motor - vol gas enz) ook invloed op hebben.

Misschien sla ik de spreekwoordelijke plank wel volledig mis, maar als dat zo is, word ik hier vast wel gecorrigeerd.

sitechris

Donateur
@sitechris deden ze het bij jouw oude MeganeRS ook zowat voor niets daar??

500 euro via VKV Gorinchem (dus daar zal ook nog iets blijven hangen). Dat is chip op maat inc rollerbank. Sterker nog, hij heeft 7 zeker runs gedaan voordat hij tevreden was over de mapping (Henk woonde toen in Thailand, mapping ging allemaal remote en rollen ging bij Kovami in Goes).

Voor een chip op maat een hele mooie prijs. En de chip was fantastisch!

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
500 euro via VKV Gorinchem (dus daar zal ook nog iets blijven hangen). Dat is chip op maat inc rollerbank. Sterker nog, hij heeft 7 zeker runs gedaan voordat hij tevreden was over de mapping (Henk woonde toen in Thailand, mapping ging allemaal remote en rollen ging bij Kovami in Goes).

Voor een chip op maat een hele mooie prijs. En de chip was fantastisch!

Ok dus hij is wel echt scherp qua prijzen onze Henk :D
En vervolgens maakt hij je geld in Thailand op, dat is dan op zn minst wel weer wat dubieus te noemen :tongue:
Maar de Chip was idd niets mis mee, had mooie vermogensopbouw de Megane, weet nog wel dat hij echt 100% gelijk op ging met de Octi RS toentertijd.

Waarschijnlijk wat domme vraag, maar hoe kan ik zien of ik ben aangemeld voor de groepskorting ?
Ik heb een paar dagen geleden wel die vraag beantwoord en dus op "ja" gedrukt, maar wat nu?
Kan er geen lijst komen met de namen er op?

VanRoyal

Forumguru
Het ging mij niet zozeer om garantie overname, maar meer hoe dealers en/of PON / Skoda omgaan met gechipte auto's. Vervalt de wettelijke garantie? Gaan ze moeilijk doen als er garantie geclaimd wordt? Ik ben dan benieuwd naar de juridische kant van het verhaal, maar ook naar praktijkervaringen.

peterhuppertz

Forumguru
Waarschijnlijk wat domme vraag, maar hoe kan ik zien of ik ben aangemeld voor de groepskorting ?
Ik heb een paar dagen geleden wel die vraag beantwoord en dus op "ja" gedrukt, maar wat nu?

Ik vermoed dat niemand de lijst kan zien met namen van mensen die een optie hebben aangeklikt; ik denk dat alleen de aantallen worden vastgelegd.

Wat ik op zich wel zou willen weten is: "... en wat doe ik nu?" Wachten we wat af of treden we zelf handelend op?

CBreedijk

Donateur
Ik vermoed dat niemand de lijst kan zien met namen van mensen die een optie hebben aangeklikt; ik denk dat alleen de aantallen worden vastgelegd.

Wat ik op zich wel zou willen weten is: "... en wat doe ik nu?" Wachten we wat af of treden we zelf handelend op?

Poll sluit 16 april.
Neem aan dat er dan wordt aangegeven wat de vervolg acties zijn. Mogelijkerwijs via pb-contact met TVS.
En dan afspraken inplannen vanaf 1 mei.

tvsengineering

Actief lid
Goedemorgen Leden.

Sorry maar de bijlage was niet meegestuurd.
De badge is te krijgen in de volgende kleuren.
Zwart/wit
grijs/zwart
grijs/wit

Zoals eerder gemeld zal zodra de pol gesloten de afspraken ingepland kunnen worden.
De pol is alleen als controle betreft het animo voor de actie.

De afspraken worden vanaf 1 mei ingepland.

Met vriendelijke groet

Mischa
TVS Engineering

tvs kentekenplaat houder.jpeg tvs badge rs3.jpeg

Bovenaan Onderaan